Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace (MKV)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MKV - Marketingová komunikace, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Principy komunikace (dotace 6/2) a.Integrovaná marketingová komunikaceb.Firemní identitac.Budování značky2.Nástroje marketingové komunikace (dotace 6/4) a.Reklama, product placementb.Direct marketing, osobní prodejc.Sponzorství, public relations, media relationsd.Netradiční marketingová komunikace -- guerilla marketing, virální marketing3.Využití médií v marketingové komunikaci (dotace 8/4) a.Televize, rozhlasb.Tisk, venkovní a jiná médiac.Internet4.Plánování a tvorba kampaně (dotace 8/4) a.Náležitosti tvorby kampaněb.Reklamní agentury a vztahy s nimic.Hodnocení efektivity komunikaced.Prezentace projektu (prezentace kampaně)

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-interpersonální dovednosti-kapacita vytvářet nové myšlenky (kreativita)-podnikatelský duch-schopnost organizace a plánování-schopnost samostatné práceOborově specifické kompetence: -Student dokáže připravit dílčí části komunikační strategie-Student dokáže připravit projekt komunikační kampaně-Student dokáže vhodně zvolit média do komunikační kampaně-Student má přehled o principech PR-Student má základní teoretický přehled o strategii budování značky-Student zná pojetí marketingové komunikace-Student zná principy jednotlivých nástrojů marketingové komunikace

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZModerní marketingPrahaComputer Press200080-7226-252-1ZPELSMACKER, P D. -- GEUENS, M. -- BERGH, J V D.Marketingová komunikacePrahaGrada200380-247-0254-1ZTELLIS, G J.Reklama a podpora prodejePrahaGrada200080-7169-997-7DFORET, M.Marketingová komunikaceBrnoComputer Press200680-251-1041-9

Požadavky

Hodnocení předmětu je založeno na bodovém systému. Během semestru studentizískávají body na základě vypracování semestrálních prací a individuálníhovýzkumného projektu (max 100b. min. 50). Znalosti ze cvičení jsou také ověřeny dvěma testy v UIS. Zavěrečnou zkoušku studenti absolvují v písemné nebo ústní formě(min. 50 %). Konečná známka je tvořena výsledkem ze zkoušky a výsledkem ze cvičení.

Garant

Ing. Martin Souček, Ph.D.

Vyučující

Ing. Denis DrexlerIng. Tomáš NetopilIng. Martin Souček, Ph.D.