Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mezinárodní marketing v AJ (MMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MMA - Mezinárodní marketing v AJ, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Mezinárodní marketing -- problematika, vývoj a perspektiva (dotace 2/1)2.Mezinárodní obchodní politika a pozice ČR v mezinárodním obchodu (dotace 2/1)3.Prostředí mezinárodního marketingu (dotace 6/3) a.Mezinárodní politické a právní prostředíb.Ekonomické a finanční prostředíc.Kulturní prostředí4.Mezinárodní marketingový výzkum (dotace 2/2)5.Mezinárodní výrobková politika (dotace 3/2) a.Standardizace versus adaptaceb.Strategie uvádění nového výrobku na zahraniční trhy6.Mezinárodní cenová politika (dotace 2/1)7.Mezinárodní distribuční politika (dotace 2/1) a.Analýza a optimalizace distribučního systému pro zahraniční obchodb.Distribuční cesty na zahraničních trzích8.Globální a národní komunikační politika (dotace 3/1) a.Reklama, osobní prodej, podpora prodeje, publicita, přímý marketingb.Rozhodnutí o komunikační strategii v rámci mezinárodního kontextu9.Plánování, organizace a řízení mezinárodních aktivit (dotace 2/1)10.MM zaměřený na konkrétní zahraniční trhy a konkrétní oblasti trhu (dotace 4/1)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-pochopení kultur a zvyků v jiných zemích-schopnost organizace a plánování-schopnost práce v mezinárodním kontextu-schopnost samostatné práce-základní všeobecné znalostiOborově specifické kompetence: -Student je schopen navrhnout vhodnou strategii vstupu na zahraniční trh.-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit v mezinárodním kontextu.-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí.-Student zná principy plánování v mezinárodním marketingu.

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-pochopení kultur a zvyků v jiných zemích-schopnost organizace a plánování-schopnost práce v mezinárodním kontextu-schopnost samostatné práce-základní všeobecné znalostiOborově specifické kompetence: -Student je schopen navrhnout vhodnou strategii vstupu na zahraniční trh.-Student je schopent analyzovat data pro potřeby marketingových aktivit v mezinárodním kontextu.-Student má schopnost sestavit marketingový mix společnosti na základě spotřebitelských preferencí.-Student zná principy plánování v mezinárodním marketingu.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZCZINKOTA, M R. -- RONKAINEN, I A.International marketingFort WorthThe Dryden Press19980-03-024401-3ZPALIWODA, S J. -- THOMAS, M J.International marketingOxfordButterworth Heinemann20010-7506-2241-5DHOLLENSEN, S.Global marketing : a decision-oriented approachHarlow, EnglandFinancial Times Prentice Hall2007978-0-273-70678-6DZALTMAN, G.How customers think. Essential insights into the mind of the marketBostonHardvard Business School Press20031-57851-826-1DENNEW, C /.Marketing Financial ServicesOxfordButterworth-Heinemann Ltd.19950-7506-2247-4DGESTELAND, R R.Cross-cultural business behavior : negotiating, selling, sourcing and managing across culturesCopenhagenCopenhagen Business School Press200587-630-0149-7

Požadavky

Studenti budou hodnoceni na základě vypracování skupinového seminárního projektu ve spolupráci se studenty ze St. Joseph's university, který musí být ve finální podobě ústně prezentován ve 12. týdnu. Studenti musí však odevzdat v 5. týdnu první část projektu (hodnocení marketingového prostředí trhu) a v 8. týdnu druhou část (hodnocení konkurence). Povinností studentů je odevzdat i zápisy z každé jejich tvůrčí schůzky dle kritérií, které jsou představeny na semináři. Ve 13. týdnu musí studenti absolvovat písemný zkouškový test se ziskem min. 50 % bodů.

Garant

doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.Ing. Martin Souček, Ph.D.doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.Mgr. Steven Van Wichelen