Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing II (MVY)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVY - Marketing II, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Marketingový výzkum (dotace 12/8) a.definice marketingového výzkumu, popis prostředíb.marketingový informační systém, jeho jednotlivé subsystémyc.proces a organizace marketingového výzkumud.formy marketingového výzkumue.metodika zpracování marketingového výzkumuf.analýza a interpretace údajůg.spefická využítí marketingového výzkumu (výzkum trhu, výrobků, komunikace, poptávky, nabídky, cen atd.)2.Spotřebitelské chování a segmentační výzkum (dotace 8/2) a.spotřebitel a determinanty jeho chováníb.formování predispozic chování spotřebitele, pojetí potřeb a jejich vliv na rozhodování spotřebitele, učení a jeho působení na spotřebitelské chováníc.spotřební komunikace - porozumění, vnímání, zapamatováníd.segmentace spotřebních trhů, typologie spotřebitelůe.směry analýzy dat o spotřebitelích3.Vztahový marketing a etika marketingu (dotace 8/4) a.řízení vztahů se zákazníky (CRM), database marketingb.testování komunikacec.organizační kultura a etika v marketingu

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánování-schopnost samostatné práce-vědecko-výzkumné dovednostiOborově specifické kompetence: -Student dokáže aplikovat vědomosti z modelů spotřebního chování v praxi-Student dokáže provést segmentaci zákazníků-Student dokáže připravit a realizovat procesy řízení vztahů se zákazníky-Student dokáže připravit, koordinovat a realizovat marketingový výzkum-Student umí popsat celý proces marketingového výzkumu-Student umí popsat modely spotřebitelského chování-Student umí popsat postup realizace segmentace-Student umí popsat systém řízení vztahů se zákazníky

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSOUČEK, M.Marketing IIonlineBrnoZSCHIFFMAN, L G. -- KANUK, L L.Nákupní chováníBrnoComputer Press200480-251-0094-4ZKOZEL, R. -- MYNÁŘOVÁ, L. -- SVOBODOVÁ, H.Moderní metody a techniky marketingového výzkumuPrahaGrada2011978-80-247-3527-6ZBRYMAN, A. -- BELL, E.Business research methodsOxford ;Oxford University Press978-0-19-928498-6DFORET, M. -- STÁVKOVÁ, J.Marketingový výzkum - Jak poznávat své zákazníkyPrahaGrada Publishing200380-247-0385-8DHENDL, J.Kvalitativní výzkum. Základní teorie, metody a aplikacePrahaPortál2008978-80-7367-485-4DHENDL, J.Přehled statistických metod : analýza a metaanalýza datPrahaPortál2009978-80-7367-482-3DBURNS, A C. -- BUSH, R F.Marketing researchUpper Saddle River, N.J.Prentice Hall2010978-0-13-713599-8

Požadavky

Hodnocení předmětu je založeno na bodovém systému. Během semestru studenti získávají body (max. 150, min 90) na základě vypracování semestrálních prací, individuální aktivity a ověření znalosti dvěma zápočtovými testy. Závěrečnou zkoušku studenti absolvují v písemné a ústní formě. Konečná známka je tvořena výsledkem ze zkoušky a výsledkem ze cvičení.

Garant

prof. Ing. Jana Stávková, CSc.

Vyučující

Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.prof. Ing. Jana Stávková, CSc.