Předmět Marketing II v AJ (MVYA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVYA - Marketing II v AJ, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.přesun řádku tabulky ve směru šipky Marketingový výzkum (dotace 12/6) a.definice marketingového výzkumu, popis prostředíb.marketingový informační systém, jeho jednotlivé subsystémyc.proces a organizace marketingového výzkumud.formy marketingového výzkumue.metodika zpracování marketingového výzkumuf.analýza a interpretace údajůg.spefická využítí marketingového výzkumu (výzkum trhu, výrobků, komunikace, poptávky, nabídky, cen atd.)2.Spotřebitelské chování a segmentační výzkum (dotace 8/4) a.spotřebitel a determinanty jeho chováníb.formování predispozic chování spotřebitele, pojetí potřeb a jejich vliv na rozhodování spotřebitele, učení a jeho působení na spotřebitelské chováníc.spotřební komunikace - porozumění, vnímání, zapamatováníd.segmentace spotřebních trhů, typologie spotřebitelůe.směry analýzy dat o spotřebitelích3.Vztahový marketing a etika marketingu (dotace 8/4) a.řízení vztahů se zákazníky (CRM), database marketingb.testování komunikacec.organizační kultura a etika v marketingu
Získané způsobilosti
Všeobecné kompetence: -dovednosti spojené s využíváním a zpracováním informací-kapacita přizpůsobovat se novým situacím-schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost organizace a plánování-schopnost samostatné práce-vědecko-výzkumné dovednostiOborově specifické kompetence: - Schopnost získání a využití informací o spotřebitelském chování-Dovednost realizovat marketingový výzkum -Dovednosti související s rozhodováním o CRM-Schopnost zpracovat data o zákazníkovi a využívat je v marketingových procesech
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBURNS, A C. -- BUSH, R F.Marketing researchUpper Saddle River, N.J.Prentice Hall2010978-0-13-713599-8ZBARAN, R J. -- GALKA, R J. -- STRUNK, D P.Principles of customer relationship managementMason, OhioThomson/South-Western2008978-0-324-32238-5DMALHOTRA, N K.Marketing research : an applied orientationUpper Saddle River, New JerseyPearson Prentice Hall20070-13-227917-7DIACOBUCCI, D. -- CHURCHILL, G A.Marketing research : methodological foundationsAustraliaSouth-Western/Cengage Learning2010978-0-3243-5995-4DBRADLEY, N.Marketing research : tools & techniquesOxfordOxford University Press2007978-0-19-928196-1DSTEVENS, R E. a kol.The marketing research guideNew YorkBest Business Books20060-7890-2416-0DŠČASNÝ, M. -- BRAUN KOHLOVÁ, M.Modelling of consumer behaviour and wealth distributionPrahaMatfyzpress2008978-80-7378-039-5
Požadavky
Závěrečná zkouška se skládá z písemné a ústní části. Student se může na zkoušku zapsat, pokud jeho aktivita ze seminářů je minimálně 60 procent. Písemná část zkoušky představuje 8-10 otevřených otázek a řešení případové studie - 60 minut celkem. Ohodnocení v procentech: 75 - 79 E, 80 - 84 D, 85 - 89 C, 90 - 94 B, 95 - 100 A. Následuje ústní část - cca 15 minut. Pokud student zkoušku neudělá, má další 2 možnosti do konce zkouškového období.
Garant
doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.