Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Odborný seminář - Marketing (OSM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OSM - Odborný seminář - Marketing, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod do principů marketingu (dotace 0/4)2.Marketingové prostředí a marketingové plánování (dotace 0/2)3.Chování spotřebitele a segmentace trhu (dotace 0/4)4.Marketingový mix (dotace 0/8)5.Marketing v cestovním ruchu a destinačním managementu (dotace 0/2)6.Faktory rozvoje cestovního ruchu (dotace 0/2)7.Moderní produkty cestovního ruchu (dotace 0/2)Výstupy předmětu:Všeobecné kompetence: -podnikatelský duch-schopnost komunikovat s experty v jiném oboru-schopnost řešit problémy-týmová práce-znalost druhého jazykaOborově specifické kompetence: -Student je schopen diskutovat nad vybranými odbornými tématy v angličtině.-Student je schopen porozumět odbornému textu v angličtině.-Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy v AJ.-Studenti by měli být schopni prezentovat před publikem v AJ.

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -podnikatelský duch-schopnost komunikovat s experty v jiném oboru-schopnost řešit problémy-týmová práce-znalost druhého jazykaOborově specifické kompetence: -Student je schopen diskutovat nad vybranými odbornými tématy v angličtině.-Student je schopen porozumět odbornému textu v angličtině.-Student je schopen vymezit základní marketingové pojmy v AJ.-Studenti by měli být schopni prezentovat před publikem v AJ.

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZBAINES, P. -- FILL, C. -- PAGE, K.MarketingOxfordOxford University Press2008978-0-19-929043-7ZMATHIESON, A. -- WALL, G. Tourism: change, impacts, and opportunities. 1st ed. Harlow, England Pearson Prentice Hall2006978-0-130-99400-4DDIBB, S. a kol.Marketing : concepts and strategiesBostonHoughton Mifflin20060-618-53203-XDBEAVER, A.A dictionary of travel and tourism terminology. 2nd ed.WallingfordCABI Publishing20050-85199-020-7

Požadavky

Úspěšné ukončení předmětu je podmíněno těmito třemi požadavky: 1. Studenti musí v průběhu získat alespoň 50 % bodů z testů, které se píší na 10 seminářích. 2. V předposledním semináři musí skupiny studentů prezentovat v AJ řešení zadaného úkolu, na které mají týden přípravu. 3. Závěrečný test musí být absolvován se ziskem min. 50 % bodů.

Garant

doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.

Vyučující

doc. Ing. Lea Kubíčková, Ph.D.Ing. Martin Souček, Ph.D.doc. Ing. Jana Turčínková, Ph.D.