Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mobilní aplikace (XML)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu XML - Mobilní aplikace, Provozně ekonomická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1.Úvod do Objective-C (dotace 4/4) a.Třídy, objekty, metodyb.Dědičnost, polymorfismus, dynamické typování a vazbac.Správa paměti2.Architektura iOS aplikací (dotace 4/4) a.Architektura Model-Vzhled-Řízeníb.Návrh a tvorba uživatelského rozhraníc.Navigace uživatele v aplikaci3.Vstup/výstup a ukládání dat na platformě iOS (dotace 6/6) a.Ukládání datb.Dotyky a gestac.Kamera, GPS, akcelerometr a další zařízení4.Úvod do jazyka Java (dotace 2/2) a.Třídy, objekty, metodyb.Dědičnost, polymorfismus, dynamické typování a vazba5.Úvod do Android SDK (dotace 6/6) a.Aktivita, službab.Záměrc.Pohled, rozložení prvků, widget6.Vstup/výstup a ukládání dat na platformě Android (dotace 6/6) a.Ukládání datb.Dotyky a gestac.Kamera, GPS, akcelerometr a další zařízení

Získané způsobilosti

Všeobecné kompetence: -schopnost aplikace znalosti v praxi-schopnost řešit problémy-schopnost samostatné práce-základní profesní znalostiOborově specifické kompetence: -Student je schopen popsat základní konstrukce jazyka Objective-C-Student je schopen popsat základní kontrukce jazyka Java-Student je schopen vytvořit aplikace pro platformu Android-Student je schopen vytvořit aplikaci pro platformu iOS

Literatura

TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZKOCHAN, S G.Objective-C 2.0 : výukový kurz programování pro Mac OS X a iPhoneBrnoComputer Press2010978-80-251-2654-7ZGOOGLE, I.Android Developers GuideonlineZMURPHY, M L.Android 2 : průvodce programováním mobilních aplikacíBrnoComputer Press2011978-80-251-3194-7DWEI-MENG, L.Beginning iOS 4 Application DevelopmentLondon, New YorkWrox2010978-0-470-91802-9DMARK, D. -- LAMARCHE, J.iPhone SDKBrnoCPress2010978-80-251-2820-6

Požadavky

V průběhu semestru může student za různé aktivity získat celkem až 100 bodů. Přibližně 50 bodů získá z části iOS a 50 bodů z části Android. Pro absolvování předmětu je nezbytné získat minimálně 50 bodů. Jak z čísti iOS, tak části Android musí student získat minimálně 20 bodů. V každné části je vzpracováván projekt za 25 bodů. Teoretická písemná zkouška má dvě části, každá je za 25 bodů.

Garant

Ing. David Procházka, Ph.D.

Vyučující

Ing. David Procházka, Ph.D.