Předmět Marketing (D-MKT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu D-MKT - Marketing, Zahradnická fakulta, Mendelova univerzita v Brně (MENDELU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1.Marketingové analýzy, marketingový výzkum (dotace 2/0) a.Analýzy trhub.Analýzy konkurencec.Marketingový výzkum2.Marketingové strategie (dotace 2/0) a.Inovaceb.Růstové strategie3.E-marketing, Trade Marketing (dotace 2/0) a.E-business, marketing na sociálních sítíchb.Retail Marketing4.Event Marketing, CRM (dotace 2/0)5.Mezinárodní marketing, marketing služeb (dotace 2/0)6.Obchod v zahradnictví a potravinářství (dotace 2/0) a.segmentace obchodních partnerůb.řízení obchodních sítíc.distribuce & logistika7.Cestovní ruch (dotace 2/0) a.Agroturistikab.Marketing cestovního ruchu
Literatura
TypAutorNázevMísto vydáníNakladatelRokISBNZSTÁVKOVÁ, J. -- DUFEK, J.Marketingový výzkumBrnoMendelova zemědělská a lesnická univerzita Brno200480-7157-795-2ZSTÁVKOVÁ, J. -- FORET, M.Marketingový výzkum jak poznávat své zákazníky. PrahaGrada Publishing200380-247-0385-8ZKELLER, L. -- KOTLER, P.Marketing managementPrahaGrada2007978-80-247-1359-5ZKOTLER, P.Marketing ManagementUpper Saddle RiverPrentice Hall20030-13-049715-0ZAMSTRONG, G. -- KOTLER, P.Principles of marketingUpper Saddle RiverPearson Education2010978-0-13-700669-4ZŠIMO, D.Agrárny marketingNitraSlovenská pol'nohospodárska univerzita2010978-80-552-0472-7ZNAGYOVÁ, J.Marketingová komunikace není pouze reklamaPrahaVOX199980-86324-00-1ZVILHANOVÁ, L. -- NAGYOVÁ, L. -- STÁVKOVÁ, J.Vnímanie kvality potravín a značiek kvality spotrebiteľom v podmienkách slovenského a českého trhu2011141
Požadavky
závěrečná doktorská zkouška
Garant
Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.
Vyučující
doc. Ing. Ivan Malý, CSc.Mgr. Ing. Martin Prokeš, Ph.D.