Předmět Marketing cestovního ruchu (BKR_MACR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BKR_MACR - Marketing cestovního ruchu, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:vysvětlit specifika destinačního marketinu;využít základní metody marketingového výzkumu;analyzovat tržní prostředí destinace;provést segmentaci trhu;aplikovat klíčové prvky marketingové strategie (targeting, positioning, komunikační strategie, atd.);použít informace o struktuře produtku cestovního ruchu;diskutovat principy marketingové kontroly.
Osnova
Marketing a cestovní ruch;Marketingový informační systém a marketingový výzkum;Marketingová analýza;Marketingové cíle a mise destinace;Segmentace trhu;Marketingová strategie - cílení a umisťování produktů;Marketingový mix I (Tvorba tržní nabídky destinace);Image destinaceMarketingový mix II (Propagace destinace);Marketingový mix III; Internet jako nástroj marketingu;Marketingové rozpočtování a kontrola;Marketing České republiky jako destinace cestovního ruchu.
Literatura
povinná literaturaVYSTOUPIL, Jiří , Martin ŠAUER , Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ . Marketing cestovního ruchu. 2007. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 s. ISBN 978-80-210-4240-7. infoPALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu :jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5. infodoporučená literaturaPIKE, Steven. Destination Marketing :an integrated marketing communication approach. 1st ed. Amsterdam: Elsevier, 2008. xv, 406 s. ISBN 978-0-7506-8649-5. infoMORGAN, Nigel, Annette PRITCHARD a Roger PRIDE. Destination branding :creating the unique destination proposition. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2004. 313 s. ISBN 0-7506-5969-6. infoKIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing :destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4. infoKOTLER, Philip, John BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 3rd ed. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, 2003. xvi, 893 s. ISBN 0-13-099611-4. info
Požadavky
Absolvování předmětu Cestovní ruch je výhodou.
Garant
Ing. Martin Šauer, Ph.D.
Vyučující
Ing. Martin Šauer, Ph.D.Ing. Markéta Bobková