Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Jazyk I/4 - Němčina (BPJ_JI4N)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BPJ_JI4N - Jazyk I/4 - Němčina, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Kurz navazuje na kurzy BPJ_JI1N, BPJ_JI2N a BPJ_JI3N a je završením jazykové přípravy směřujícím k cílové úrovni, kterou je jazyková kompetence C1 dle Společného evropského referenčního rámce. Důraz je přitom kladen na upevnění pokročilých jazykových struktur a prohloubení znalosti odborné slovní zásoby s ohledem na přípravu k závěrečné zkoušce z jazyka.Na konci kurzu by měli studenti být schopni:- přednést prezentaci s použitím multimediální techniky na zadané ekonomické téma- porozumět autentickému textu na pokročilé úrovni- pracovat s takovýmto textem a vyjádřit svůj názor k probíranému tématu- flexibilně komunikovat na odborné téma, své myšlenky formulovat jasně a bez obtíží- psát jasné, dobře strukturované texty o složitých tématech, přičemž používají různé nástroje pro uspořádání, členění a soudržnost svého pojednání.

Osnova

I. Wda: Wirtschaftsdeutsch aktuell, V.Höppnerová:1. Wda L 11: Steuern, Staatshaushalt2. Wda L 12: Arbeit auf Abruf, Alternative Arbeitsformen3. Wda L 13: Präsentation eines Unternehmens, Unternehmenskultur4. Wda L 14: Kosten5. Wda L 15: Wie man eine Bilanz liest6. Wda L 16: Werbung, Marketing7. Wda L 18: Trends im Tourismus8. Wda L 19: Tourismus in Tschechien, Außenhandel, Handelsbilanz9: Wda L 20: Freizeitwirtschaft10. Aktuelle Lage der tschechischen Wirtschaft, Aktuelle FachartikelZdroje: GuB: Buhlmann, R.: Geld- und Bankwesen, Poltext, Warschau 2000AH: Buhlmann, R.: Außenhandel, Poltext, Warschau 2001Wirtschaftskommunikation Deutsch:11. Kapitel 17: Markterschließung (Ü 1,2)12. Marketingmix (Ü 3,4,5)13. Marktanalyse (Ü 6,7)14. Absatzförderung (Ü 8)15. Hersteller und Handel (Ü 9)16. Kapitel 18: Ein neues Produkt auf den Markt bringen (Ü 1,5)17. Kapitel 19: Eine Verkaufsförderung planen (Ü 1,2,3)

Literatura

povinná literaturaHÖPPNEROVÁ, Věra. Wirtschaftsdeutsch aktuell. 1. vyd. Praha: Ekopress, 2010. 142 s. ISBN 9788086929583. infoEISMANN, Volker. Wirtschaftskommunikation Deutsch. Berlin: Langenscheidt, 2008. 223 s. ISBN 978-3-468-90465-3. infodoporučená literaturaBÜRGER, Josef. Wirtschaftswörterbuch Tschechisch-Deutsch. 1. vyd. Plzeň: Nakladatelství Fraus, 1998. 775 s. ISBN 80-85784-29-7. infoBÜRGER, Josef. Wirtschaftswörterbuch deutsch-tschechisch. 1. vyd. Plzeň: Fraus, 1997. 823 s. ISBN 80-85784-28-9. infoDREYER, Hilke a Richard SCHMITT. Lehr- und Übungsbuch der deutschen GrammatikAuswahl aus den Übungen : Neubearbeitung. Ismaning: Hueber, 2002. 2 CD-ROM. ISBN 3-19-097255-9. infoHUŠKOVÁ, Helena. Německá čítanka ekonomických textů a cvičeními. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008. 73 s. ISBN 978-80-210-4571-2. info

Požadavky

( BPJ_JI3N Jazyk I/3 - N )Úspěšné absolvování předmětu BPJ_JI3N (PJI3N).

Garant

Mgr. Petra Sojková

Vyučující

PhDr. Helena HuškováBc. Mgr. Petra ChládkováMgr. Petra SojkováMgr. et Mgr. Bc. Milan Boháček, M.A.Ing. Lenka MatyášováIng. Mgr. Blanka Pojslová