Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing cestovního ruchu (BPR_MACR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BPR_MACR - Marketing cestovního ruchu, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Na konci tohoto kurzu bude student schopen:vysvětlit specifika destinačního marketinu;využít základní metody marketingového výzkumu;analyzovat tržní prostředí destinace;provést segmentaci trhu;aplikovat klíčové prvky marketingové strategie (targeting, positioning, komunikační strategie, atd.);použít informace o struktuře produtku cestovního ruchu;diskutovat principy marketingové kontroly

Osnova

Marketing a cestovní ruch;Marketingový informační systém a marketingový výzkum;Marketingová analýza;Marketingové cíle a mise destinace;Segmentace trhu;Marketingová strategie - cílení a umisťování produktů;Marketingový mix I (Tvorba tržní nabídky destinace);Image destinaceMarketingový mix II (Propagace destinace);Marketingový mix III; Internet jako nástroj marketingu;Marketingové rozpočtování a kontrola;Marketing České republiky jako destinace cestovního ruchu.

Literatura

povinná literaturaVYSTOUPIL, Jiří , Martin ŠAUER , Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ . Marketing cestovního ruchu. 2007. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 s. ISBN 978-80-210-4240-7. infoPALATKOVÁ, Monika. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu :jak získat více příjmů z cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2006. 341 s. ISBN 80-247-1014-5. infodoporučená literaturaPIKE, Steven. Destination Marketing :an integrated marketing communication approach. 1st ed. Amsterdam: Elsevier, 2008. xv, 406 s. ISBN 978-0-7506-8649-5. infoMORGAN, Nigel, Annette PRITCHARD a Roger PRIDE. Destination branding :creating the unique destination proposition. 2nd ed. Oxford: Elsevier, 2004. 313 s. ISBN 0-7506-5969-6. infoKIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing :destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4. infoKOTLER, Philip, John BOWEN a James C. MAKENS. Marketing for hospitality and tourism. 3rd ed. Upper Saddle River, NJ: Prentice Hall, 2003. xvi, 893 s. ISBN 0-13-099611-4. info

Požadavky

Absolvování předmětu Cestovní ruch je výhodou.

Garant

Ing. Martin Šauer, Ph.D.

Vyučující

Ing. Martin Šauer, Ph.D.Ing. Martin Šauer, Ph.D.