Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Culture and Mass Media Economy (BPV_CMME)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BPV_CMME - Culture and Mass Media Economy, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

At the end of the course students should be able to:understand and explain culture and culture policy;work with information on mass media economy ;create a marketing-management plan of culture institution;make reasoned decisions about mission and role culture goods in economy;make deductions based on acquired knowledge ... ;interpret government policy concerning culture and mass media;

Osnova

Defining Culture and Cultural PolicySupporting CultureFrames for SupportInstitutions Under PressureArtists, Humanists and Public LifeImpacts of Culture on Communities

Literatura

povinná literaturaA handbook of cultural economics. Edited by Ruth Towse. Cheltenham: Edward Elgar, 2003. xi, 494 s. ISBN 1-84064-338-2. infodoporučená literaturaThe politics of culture :policy perspectives for individuals, institutions, and communities. Edited by Gigi Bradford - Michael Gary - Glenn Wallach. New York: New Press, 2000. xiv, 364 s. ISBN 1-56584-572-2. infoADORNO, Theodor W. The culture industry :selected essays on mass culture. Edited by J. M. Bernstein. 1st pub. London: Routledge, 1991. viii, 210. ISBN 0-415-25380-2. info

Garant

Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Daria KuchařováMgr. Simona Škarabelová, Ph.D.