Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (MPH_MAR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MPH_MAR2 - Marketing 2, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět Marketing II. se zabývá marketingovou komunikací, tj. navazuje na znalosti získané v předmětu Marketing I. a tyto znalosti dále prohlubuje v oblasti čtvrtého P marketingového mixu – propagace. Vedle detailního výkladu jednotlivých prvků komunikačního mixu se zaměřuje také na problematiku budování značky, na vývoj jednotlivých komunikačních modelů a modelů hierarchie účinků, které se ve své nejmodernější podobě používají při plánování komunikačních kampaní, resp. vysvětlují reakce spotřebitelů na šířené informace.Na konci tohoto předmětu bude student schopen:- využít znalostí o základech komunikace a chování spotřebitele relevantní pro účely marketingové komunikace při tvorbě komunikačního sdělení, resp. při vysvětlování formování postoje a reakce spotřebitele na firemní sdělení;- formulovat pravidla používání značky v rámci podnikového portfolia;- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingovou komunikaci a výhody využití integrovaného přístupu;- popsat jednotlivé prvky propagace včetně výhod propojení některých nástrojů propagace s customer relationship managementem;- vypracovat na základě nabytých znalostí strategický komunikační plán;- vytvořit prezentaci v programu Microsoft Office PowerPoint a vtěsnat stěžejní části sdělení do časově ohraničeného úseku.

Osnova

Osnova témat:- komunikační modely;- modely hierarchie účinků;- řízení značky;- integrovaná marketingová komunikace;- Direct Marketing;- podpora prodeje;- reklama;- Public Relations;- společenská odpovědnost podniku.

Literatura

povinná literaturaDE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003. 581 s., 32. ISBN 80-247-0254-1. infoPrůvodce studiem + cvičebnice k předmětudoporučená literaturaTELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. infoStrategické řízení značky. Edited by Kevin Lane Keller. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 796 s. ISBN 978-80-247-1481-3. infoTelemarketing v praxi :jak profesionálně telefonovat se zákazníky. Edited by Květoslava Santlerová. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 222 s. ISBN 978-80-247-1536-0. infoNASH, Edward. Direct marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2003. xxxiv, 604. ISBN 80-7226-838-4. infoFTOREK, Jozef. Public relations jako ovlivňování mínění :jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat. 3., rozš. vyd. Praha: Grada, 2012. 214 s. ISBN 9788024739267. infoKAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013. 159 s. ISBN 9788024744803. infoKOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Translated by Martin Machek - Tomáš Juppa. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 9788024741505. info

Garant

Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Klára Kašparová, Ph.D.Ing. Klára Kašparová, Ph.D.Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.Ing. Pavla Odehnalová, Ph.D.