Předmět Muzejní praktikum - guerilla marketing pro Mendelovo muzeum (MUI_292)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUI_292 - Muzejní praktikum - guerilla marketing pro Mendelovo muzeum, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:Porozumět vytváření propagační strategie a PR pro muzejní projekty za užití technik guerilla marketingu. Prakticky si připravit a realizovat propagační projekt.
Osnova
Seznámení se s muzeem.Seznámení se s projektemVytvoření propagačního projektu.Jeho realizace.Evaluace
Literatura
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing :nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! 2. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 326 s. ISBN 9788025135464. infoPATALAS, Thomas. Guerillový marketing :jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3. infoKESNER, Ladislav . Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. info
Garant
PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.
Vyučující
PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.