Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Muzejní praktikum - guerilla marketing pro Mendelovo muzeum (MUI_292)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUI_292 - Muzejní praktikum - guerilla marketing pro Mendelovo muzeum, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Na konci tohoto kurzu bude student schopen:Porozumět vytváření propagační strategie a PR pro muzejní projekty za užití technik guerilla marketingu. Prakticky si připravit a realizovat propagační projekt.

Osnova

Seznámení se s muzeem.Seznámení se s projektemVytvoření propagačního projektu.Jeho realizace.Evaluace

Literatura

LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing :nejúčinnější a finančně nenáročný marketing! 2. vyd. Brno: Computer Press, 2011. 326 s. ISBN 9788025135464. infoPATALAS, Thomas. Guerillový marketing :jak s malým rozpočtem dosáhnout velkého úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 191 s. ISBN 978-80-247-2484-3. infoKESNER, Ladislav . Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. info

Garant

PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.

Vyučující

PhDr. BcA. Darina Hlinková, Ph.D.