Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Muzejní marketing a management (MUKS40)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MUKS40 - Muzejní marketing a management, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavní cíle kurzu jsou:osvojit si základní poznatky o řízení jednotlivých muzejních činností;osvojit si základní poznatky o marketingu muzeí;umět použít tyto poznatky v praxi

Osnova

Muzejní zájmová sdružení a jejich fungování.Řízení jednotlivých muzejních činností, collection management.Kumunikace. Společenské chování a protokol.Marketing. Základní pojmy, literatura, dějiny.Marketingový mix. Analýza situace na trhu, cílová skupina, cenová politika, propagace, reklama, public relations.Specifická situace muzeí, marketing v muzeu.Fundraising, sponsoring.

Literatura

Verhaar, Jan: Management and Organization. Amsterdam, Renwardt AcademieFahy, Anne: Collections Management. London - New York, Routledge 1995, s. 304. ISBN 0-415-11283-4The Management Needs of Museum Personnel. Amsterdam Reinward AcademieMuseums - management. Wien, MANZsche Verlags- und Universitätsbuchhandlund 1991. s. 248. ISBN 3-214-082191Statut ICOM a Stanovy AMGFOPP, Michael A. Managing museums and galleries. London: Routledge, 1997. ix, 241 s. ISBN 0-415-09496-8. infoMCLEAN, Fiona. Marketing the museum. London: Routledge, 1997. 257 s. ISBN 0-415-10392-4. infoOrganizační chování :jak se každý den chovají spolupracovníci, nadřízení, podřízení, obchodní partneři či zákazníci. Edited by František Bělohlávek. 1. vyd. Olomouc: Rubico, 1996. 343 s. ISBN 80-85839-09-1. infoDOLANSKÝ, Václav, Vladimír MĚKOTA a Vladimír NĚMEC. Projektový management. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996. 372 s. ISBN 80-7169-287-5. infoBOWMAN, Cliff. Strategický management. Translated by Jiří Vejdělek. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996. 147 s. ISBN 80-7169-230-1. infoMAJARO, Simon. Základy marketingu. Translated by Stanislav Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 308 s. ISBN 80-7169-297-2. infoSCHULTZ, Don E. Moderní reklama :umění zaujmout. Translated by Robert Špaček. Vyd. 1. Praha: Grada, 1995. 668 s. ISBN 80-7169-062-7. infoMCCARTHY, E. Jerome a William D. PERREAULT. Základy marketingu. Translated by Dana Bursíková. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 511 s. ISBN 80-85605-29-5. infoMuseum management. Edited by Kevin Moore. London: Routledge, 1994. xi, 298 s. ISBN 0-415-11279-6. infoManagement. Edited by Heinz Weihrich - Harold Koontz. [1. vyd.]. Praha: Victoria Publishing, 1993. 659 s. ISBN 80-85605-45-7. infoGRUBER, David. Jak si vychutnat zuřícího šéfa. Ostrava: Gruber-TDP, 1992. ISBN 80-900680-2-2. infoMuseums 2000 : politics, people, professionals and profit. Edited by Patrick John Boylan. London: Museums Association in conjunction with Routledge, 1992. vii, 203 s. ISBN 0-415-05455-9. info

Garant

prof. Mgr. Jiří Macháček, Ph.D.

Vyučující

PhDr. František Šebek