Předmět Marketingová komunikace I. (MVK_14)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVK_14 - Marketingová komunikace I., Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury obecně a s rozšířeným zaměřením na oblast muzeí.
Osnova
co je to muzeum?marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituciproces komunikace, termínylogo a corporate identity, brandingidentita instituce, budování imagemedia relations, PR a mediální partnerstvínávštěvníci, hlavní cílové skupiny a jejich potřeby
Literatura
povinná literaturaKESNER, Ladislav . Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. infodoporučená literaturaKOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy :designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008. xxx, 511 s. ISBN 978-0-7879-9691-8. infoKOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5. ed. New Jersey: Prentice-Hall, 1996. vii, 632 s. ISBN 0-13-232547-0. infoneurčenoMarketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. infoGUMMESSON, Evert. Total relationship marketing :rom the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999. xiii, 281. ISBN 0-7506-4463-X. info
Garant
Mgr. Viktor Pantůček
Vyučující
Mgr. Simona Juračková, Ph.D.Mgr. Viktor Pantůček