Předmět Marketingová komunikace II. (MVK_15)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVK_15 - Marketingová komunikace II., Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem druhé části kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury, které spadají primárně do kompetencí managementu.
Osnova
strategické plánovánízákladní analýza externích vlivůmise a vizepositioning institucebudování publikafundraisingkomunikační kampaň a tvorba rozpočtuproduktové portfolioreklama
Literatura
povinná literaturaKOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy :designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008. xxx, 511 s. ISBN 978-0-7879-9691-8. infoStrategické plánování v umění :praktický průvodce. ISBN 9788070082362. infodoporučená literaturaKESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. 1. vyd. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. infoneurčenoMarketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. infoGUMMESSON, Evert. Total relationship marketing :rom the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999. xiii, 281. ISBN 0-7506-4463-X. info
Požadavky
MVK_14 Marketingová komunikace I.
Garant
Mgr. Viktor Pantůček
Vyučující
Mgr. Simona JuračkováMgr. Viktor Pantůček