Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingová komunikace I. (MVKK_12)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu MVKK_12 - Marketingová komunikace I., Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Hlavním cílem kurzu je seznámit studenty se specifiky marketingu v oblasti kultury obecně a s rozšířeným zaměřením na oblast muzeí.

Osnova

marketing vs. marketing kultury, pozice marketingu v kulturní instituciproces komunikace, termínylogo a corporate identity, brandingidentita instituce, budování imagemedia relations, PR a mediální partnerstvínávštěvníci, hlavní cílové skupiny a jejich potřeby

Literatura

povinná literaturaKESNER, Ladislav . Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. infodoporučená literaturaKOTLER, Neil G., Philip KOTLER a Wendy I. KOTLER. Museum marketing and strategy :designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass, 2008. xxx, 511 s. ISBN 978-0-7879-9691-8. infoKOTLER, Philip a Alan R. ANDREASEN. Strategic marketing for nonprofit organizations. 5. ed. New Jersey: Prentice-Hall, 1996. vii, 632 s. ISBN 0-13-232547-0. infoneurčenoMarketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. infoGUMMESSON, Evert. Total relationship marketing :rom the 4Ps-- product, price, promotion, place-- of traditional marketing management to the 30Rs-- the thirty relationships- of the new marketing paradigm. Oxford: Butterworth-Heinemann, 1999. xiii, 281. ISBN 0-7506-4463-X. info

Garant

Mgr. Viktor Pantůček

Vyučující

Mgr. Simona Juračková, Ph.D.Mgr. Viktor Pantůček