Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Jazyková cvičení II/1 (NI02_01)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu NI02_01 - Jazyková cvičení II/1, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Jazyková cvičení navazují na cvičení v prvním ročníku. Pokračuje se stejnou metodou, pracuje se s učebnicí Help 2. Znova je důraz na procvičování všech čtyř dovedností: čtení, mluvení, psaní a poslech. Dále se rozšiřuje slovní zásoba, jejíž část také vytvářejí idiomy a přísloví. Předpokládaná úroveň jazykových dovedností studenta po úspěšném absolvování předmětu podle evropského referenčního rámce pro jazyky: A2-B1.

Osnova

1. Kultura, noční život2. Kultura, noční život3. Počasí, klima4. Počasí, klima5 Média6. Diskuse, argumenty7. Sport8. Pracovní den9. Volný čas a hobby10. Získání informací11. U lékaře12. Opakování

Literatura

E.Ham/W.Tersteeg/L.Zijlmans, Help! 2, Helpt u mij even? Nederlands centrum voor buitenlanders, Utrecht 2001A.Florijn/J.Lalleman/H.Maureau, De regels van het Nederlands, Groningen/Houten 2004Fonck, Anja. Rondom luisteren: Luisteren vanuit communicatief perspectief, Nederlands voor anderstaligen. Amsterdam: University Press, 1994. 137 s. ISBN 90-5356-152-8ASSCHEMAN, Marijke a Stephanie KUIJPER. Zet het op papier :schrijven vanuit communicatief perspectief, Nederlands voor anderstalingen. Amsterdam: Amsterdam University Press, 1994. 85 s. ISBN 90-5356-080-7. infoBAKKER, Ineke de. Lezen las gelezen : leescursus voor volwassen anderstaligen. 1. Groningen: Wolters-Noordhoff, 1993. 206 s. : i. ISBN 90-01-05692-X. info

Požadavky

NI01_01 Jazyková cvičení I/1

Garant

Mgr. Alexandra Andreasová, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Marta KosteleckáMgr. Sofie Rose-Anne W. Royeaerd, M.A.