Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Pädagogische Praxis (NJII_1020)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu NJII_1020 - Pädagogische Praxis, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Das Ziel dieses Lehrfaches ist, die Studierenden auf ihr obligatorisches Praktikum an einer der Mittelschulen in der Tschechischen Republik vorzubereiten.Die Hauptziele des Kurses sind:Unterrichtsplanung;Analyse der Unterrichtsstunde;Analyse eines Lehrbuchs bzw. anderer Lehrmaterialien;Wiederholung der "Telkompetenzen" (Ausspracheschulung, Wortschatz- und Grammatikvermittlung);Fertigkeiten (Hörverstehen, Leseverstehen, Sprechen, Schreiben);Leistungsmessung;Fehlerkorrektur.

Osnova

UnterrichtsstundeLehrbuch bzw. andere LehrmaterialienAussprache, Wortschatz, GrammatikHörverstehen, Leseverstehen, Sprechen, SchreibenTestenFehlerkorrektur

Literatura

HEYD, Gertraude. Deutsch lehren :Grundwissen für den Unterricht in Deutsch als Fremdsprache. 2. überarbeitete und erweit. Frankfurt am Main: Moritz Diesterweg, 1991. 290 s. ISBN 3-425-04373-0. infoNEUNER, Gerhard. Schreiben macht Spass. Heft 1. 1. vyd. Munchen: Klett, 1990. 44 s. ISBN 3-12-675430-9. infoHENDRICH, Josef. Didaktika cizích jazyků [Hendrich, 1988]. 1. vyd. Praha: Státní pedagogické nakladatelství, 1988. 498 s. infoNEUNER, Gerhart, Michael KRÜGER a Ulrich GREWER. Übungstypologie zum kommunikativen Deutschunterricht. Berlin: Langenscheidt, 1981. 184 s. ISBN 3-468-49430-0. infoNEUNER, Gerhart. Allgemeinbildung Lehrplanwerk Unterricht. Berlin: Volk und Wissen Volkseigener Verlag, 1972. 542 s. info

Požadavky

NJII_103 Didaktik des Deutschen II

Garant

PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Anna Marie Halasová, Ph.D.