Předmět Materiál a technika v programech zkušenostně reflektivního učení (PG_ZRU7)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PG_ZRU7 - Materiál a technika v programech zkušenostně reflektivního učení, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Kurz si klade za cíl zprostředkovat studentům na základě vlastní volby (anketa před začátkem kurzu) bazální představu o možnostech využití vybrané techniky a materiálu na kurzech zkušenostně reflektivního učení.Na konci tohoto kurzu student bude:• Mít základní znalosti o vybraných technických postupech a materiálu využívaných při realizaci kurzů zkušenostně reflektivního učení;• Disponovat řadou inspirativních informací využitelných při přípravě a realizaci kurzů založených na platformě zkušenostně reflektivního učení;• Chápat a umět aplikovat principy používání výtvarných prostředků na kurzech;• Umět v kurzech zkušenostně reflektivního učení vhodně a efektivně využít zvukových kulis;• Mít základní orientaci v oblasti horolezeckého a jiného lanového materiálu využívaného v kurzech zkušenostně reflektivního učení;• Umět aplikovat hlavní pravidla a zásady pro vedení účastníků na lanových aktivitách;
Osnova
Osnova předmětu je sestavena z vybraných témat zaměřených na oblast materiálně technického zabezpečení programů zkušenostně reflektivního učení. Konkrétní osnovu najdete v ELFové podpoře kurzu.• "Hi-tech" technologie na kurzech ZRU, M. Svobodová, J. Kořínek (M21)• Práce s atmosférou – využití výtvarných prostředků ve ZRU, K. Brücknerová, (M21)• Práce s atmosférou – zvuk v kurzech ZRU, J. Kolář, (M21)• Lanový materiál a jeho využití na kurzech ZRU, J. Kolář/J. Nehyba (místo viz rozvrh)
Literatura
SVOBODOVÁ, Marta . Obrazově-textově-zvukově digitální hodina - videosociogram. In Sapere Aude. Sapere Aude 2011. 1. vyd. 2011. Hradec Králové: MAGNANIMITAS: Recenzovaný sborník příspěvků vědecké konference s mezinárodní účastí – Sapere Aude 2011, 2011. s. 1-7, 674 s. ISBN 978-80-904877-2-7. URL infoSVOBODOVÁ, Marta . Využití nových médií ve výuce, Audiovizuální výchova. In Moderní média a jejich vliv na vzdělávání. 2010. infoVÁCLAV, Vlachý. Praxe zvukové techniky. 2., aktualiz. vyd. Praha: Muzikus, 2000. ISBN 80-86253-05-8. infoHANUŠ, Radek a Jan HRKAL. Lanové překážky a lanové dráhy. Vyd. 1. Olomouc: Hanex, 1999. 155 s. ISBN 80-85783-25-8. infoNEUMAN, Jan. Překážkové dráhy, lezecké stěny a výchova prožitkem. Illustrated by Petr Ďoubalík. Vyd. 1. Praha: Portál, 1999. 315 s. ISBN 80-7178-292-0. infoRUSEK, Ladislav, Jana JEMELKOVÁ, Josef HEJNÝ, Miloslav DOČKAL a Věra ROESELOVÁ. Tvořivé ruce : málo známé výtvarné techniky. Praha: Mona, 1974. 32 s. : il. infoKUNA, Milan. Zvuk a hudba ve filmu : k analýze zvukové dramaturgie filmu. Praha: Panton, 1969. info
Požadavky
TYP_STUDIA ( C )&& SEMESTR ( 2 )&& PG_ZRU1 Motivační kurz
Garant
prof. PhDr. Milan Pol, CSc.
Vyučující
Mgr. Jan Kolář, Ph.D.Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.Petr KloudaMgA. Bc. Marta Kovářová, Ph.D.