Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Neuropsychologie rozhodování (PSB_323)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PSB_323 - Neuropsychologie rozhodování, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Student se seznámí se základními koncepty neuromarketingu a s nejznámějšími výzkumy a na základě těchto poznatků pronikne do nejaktuálnějších studií tohoto oboru. Předmět dává studentovi možnost seminární formou probádat hraniční oblast mezi psychologií, neurovědami a marketingem. Hlavním cílem je prozkoumání nejaktuálnějších výzkumů, studií a hypotéz za účelem budování znalostní databáze v českém akademickém prostředí.

Osnova

Klíčové koncepty neurovědStruktury a funkce CNSSoučasné výzkumy z oblasti neuropsychologie rozhodováníMotivace, emoce, rozhodovací procesyZobrazovací metody (EKG, EEG, EDA, fMRI, atd.)Teorie somatický markerůVyužití elektrofyziologie ve výzkumu chování, emocí a motivaceEtické otázky neurovědeckého a neuromarketingového výzkumu

Literatura

povinná literaturaPatrick, R., & Christophe, M. (2007). Neuromarketing: understanding the "buy button" in your customer's brain. Nashville: Thomas Nelson.Rizzolatti, G., & Craighero, L. (2004, June). The Mirror Neuron System. Annual Review of Neuroscience , 27, pp. 169 - 192.doporučená literaturaJoseph, E. L. (1998). The emotional brain: the mysterious underpinnings of emotional life. New York: Touchstone.Perloff, R. M. (2008). The Dynamics of Persuasion. New York: Taylor & Francis Group.Lindstrom, M. (2008). Buyology: truth and lies about why we buy. New York: Random House.Pradeep, A. K. (2010). The Buying Brain: Secrets for Selling to the Subconscious Mind. Hoboken: John Wiley & Sons.Antonio, R. D. (2000). Descartesův omyl. Praha: Mladá Fronta.Crano, W. D., & Prislin, R. (2008). Attitudes and Attitude Change. New York: Psychology Press.O'Doherty, J., & al., e. (2001, March). Representation of Pleasant and Aversive Taste in the Human Brain. The Journal of Neurophysiology , 85, pp. 1315 - 1321.Dawkins, R. (1976). The Selfish Gene. New York City: Oxford University Press.Zaltman, G. (2003). How consumers think. Boston: Harvard Business School Press.

Požadavky

Student se seznámí se základními koncepty neuromarketingu a s nejznámějšími výzkumy a na základě těchto poznatků pronikne do nejaktuálnějších studií tohoto oboru. Předmět dává studentovi možnost seminární formou probádat hraniční oblast mezi psychologií, neurovědami a marketingem. Hlavním cílem je prozkoumání nejaktuálnějších výzkumů, studií a hypotéz za účelem budování znalostní databáze v českém akademickém prostředí.

Garant

PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Stanislav GálikPhDr. Pavel Humpolíček, Ph.D.