Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing cestovního ruchu (RJs115)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu RJs115 - Marketing cestovního ruchu, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem kurzu je získání potřebných znalostí a dovedností z oblasti marketingu cestovního ruchu. V rámci předmětu budou studenti seznámeni s dílčími problémy této vědní disciplíny, multioborovými souvislostmi cestovního ruchu a také se základy marketingu. Výklad se kromě výše uvedeného zaměří především na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, marketingovou strategii, marketingové cíle, marketingový mix či segmentaci trhu.

Osnova

• Cestovní ruch, jeho typologie, geografie a historický vývoj• Ekonomický význam a politika cestovního ruchu• Management cestovního ruchu• Marketing cestovního ruchu• Marketingová analýza• Marketingová strategie• Segmentace trhu• Marketingový mix• Marketing destinace (Česká republika, Rusko, Polsko)

Literatura

VYSTOUPIL, Jiří , Martin ŠAUER , Andrea HOLEŠINSKÁ a Petra METELKOVÁ . Marketing cestovního ruchu. 2007. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007. 134 s. ISBN 978-80-210-4240-7. infoHALL, C. Michael a Stephen J. PAGE. The geography of tourism and recreation :environment, place and space. 3rd ed. London: Routledge, 2006. xxi, 427 s. ISBN 0-415-33561-2. infoKIRÁĽOVÁ, Alžbeta. Marketing :destinace cestovního ruchu. Vyd. 1. Praha: Ekopress, 2003. 173 s. ISBN 80-86119-56-4. infoPÁSKOVÁ, Martina a Josef ZELENKA. Výkladový slovník cestovního ruchu : Cestovní ruch : výkladový slovník (Variant.). [Praha]: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2002. 448 s. : i. infoMALÁ, Vlasta. Základy cestovního ruchu. Vyd. 1. V Praze: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2002. 97 s. ISBN 80-245-0439-1. infoMORRISON, Alastair M. Marketing pohostinství a cestovního ruchu. Translated by Dana Slámová. 1. vyd. Praha: Victoria Publishing, 1995. 523 s. ISBN 80-85605-90-2. info

Garant

doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc.

Vyučující

Mgr. et Mgr. et Mgr. Markéta Kropáčková