Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Sociální media - teorie a praxe (VIKMB25)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu VIKMB25 - Sociální media - teorie a praxe, Filozofická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je seznámení studentů se širokou a dynamicky se rozvíjející oblastí sociálních médií. Konkrétně jde o zakotvení do teoretického rámce, praktické příklady využití sociálních sítí pro potřeby marketingu, zákaznické péče, komunikace, rozvoje sociálního kapitálu a podobně. Studenti by měli vědět víc o možnostech nastavení soukromí, příkladech manipulace z komerční sféry i o vlastním využití v profesním a osobním životě.

Osnova

1) úvod - zakotvení sociálních médií, jejich typologie, historie, web 2.02) sociální média jako prostor pro marketing - jaké možnosti firmy mají, jak sevyužívá (nejen) FB - praktičtěji zaměřené3) příklady, příklady a příklady - toho jak to dělat i jak to nedělat (zejména,ale nejen FB) - domácí i zahraniční, co z toho jde úspěšně adaptovat /okopírovat, jak a proč?4) sociální sítě jako základ pro budování si osobní reputace (slabé sociálnívazby, informační a sociální kapitál)5) monitoring sociálních sítí, proč je sledovat a jak, sociální média jakoprostor pro péči o zákazníka6) mobilní služby - sociální sítě a "internet věcí", všechno je pořád online -location based services7) "social business" - proč změny v této oblasti mění ve firmách úplně všechno ajaké máte šance vy8) host(é) z praxe

Literatura

BIERNÁTOVÁ, Olga. Olga Biernátová Presentations [online]. 2011. [cit. 2011-07-15]. Marketing pro knihovny. Dostupné z WWW: .BARABÁSI, Albert-László. V pavučině sítí. Praha : Paseka, 2005. 280 s.VAYNERCHUK, Gary. The Thank You Economy. New York : HarperCollins, 2011. xvi, 240 s. ISBN 978-0-06-191418-8.SHIRKY, Clay. Here Comes Everybody: The Power of Organizing Without Organizations. New York : The Penguin Press, 2008. 336 s. ISBN 1594201536.SUROWIECKI, James. The Wisdom of Crowds. New York : Doubleday, 2004. 320 s. ISBN 978-0385503860.SAFKO, Lon; BRAKE, David K. The Social Media Bible. Hoboken : Wiley, 2009. xviii, 821 s. ISBN 9780470411551.SHIH, Clara. Vydělávejte na Facebooku. Brno : Computer Press, 2010. 256 s. ISBN 978-80-251-2833-6.STERNE, Jim. Měříme a optimalizujeme marketing na sociálních sítích. Brno : Computer Press, 2011. 280 s. ISBN 978-80-251-3340-8.ŠLERKA, Josef. Lupa.cz [online]. 2010 [cit. 2011-07-15]. O sentiment analýze bez sentimentu aneb jeden malý experiment. Dostupné z WWW: .

Garant

PhDr. Petr Škyřík, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Adam Zbiejczuk