Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Grafický design II (PV083)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PV083 - Grafický design II, Fakulta informatiky, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět navazuje na předmět Grafický design I a zabývá se tvorbou obrazové či písmové značky a grafického manuálu v elektronické podobě. V procesu je získána orientace v programech Adobe Illustrator, InDesign a Photoshop; a znalost předtiskové přípravy.

Osnova

Skica, návrh značky či logotypuKonstrukce a kodifikace značky a logotypu.Grafický manuál.Merkantilní a propagační tiskoviny.Prezentace značky či logotypu.

Literatura

Ladislav Sutnar v textech. ISBN 9788071010951. info18th International Biennale of Graphic Design : poster, corporate identity, information and advertising graphics : Uměleckoprůmyslové muzeum, Pražákův palác, Místodržitelský palác, 24.6.-27.9. 1998 (Souběž.) : 18. mezinárodní bienále grafického designu :. info20th International Biennale of graphic design Brno 2002 : poster, corporate identity, information and advertising graphics : Brno capital of visual communication 2002 (Souběž.) : 20. mezinárodní bienále grafického designu Brno 2002 : plakát, firemní, inf. infoLIDWELL, William, Kritina HOLDEN a Jill BUTLER. Univerzální principy designu :125 způsobů jak zvýšit použitelnost a přitažlivost a ovlivnit vnímání designu. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011. 272 s. ISBN 9788025135402. infoReviewing graphics in Britain. Edited by Marc Valli - Richard Brereton. New York: Actar, 2010. 288 s. ISBN 9788496954786. infoStationery design now! :stationery all over the world = Briefpapier aus der ganzen Welt =Papier à lettres du monde entier. Edited by Julius Wiedemann - Jürgen Dubau - Valérie Lavoyer. Köln: Taschen, 2010. 383 s. ISBN 9783836518970. infoZÁRUBA, Alan, Michal RICHTR a Dagmar KOUDELKOVÁ. CI.CZ 1990-2007 :firemní styl v České republice. Edited by Tomáš Machek. Praha: CI.CZ,s.r.o., 2008. 234 s. ISBN 978-80-254-1835-2. infoShort'N'Strong :taste the real italian corporate identity! Translated by Antonietta Sciuva. Modena: Red Publishing, 2008. 312 s. ISBN 978-88-88492-10-0. infoAdvertising :new techniques for visual seduction. Edited by Uwe Stoklossa - Thomas Rempen, Translated by David Wilson. London: Thames & Hudson, 2007. 270 s. ISBN 978-0-500-51340-8. infoLogomania :italien signs. Edited by Carlo Branzaglia, Translated by Antonietta Sciuva. Modena: Red Publishing, 2006. 287 s. ISBN 88-88492-05-4. info22nd International Biennale of Graphic Design in Brno 2006 :poster/corporate identity/information and advertising graphics : 13.6.-15.10.2006. Brno: Moravská galerie v Brně, 2006. 220 s. ISBN 80-7027-150-7. infoThe rise of asian design. Hong-Kong: HKDA Awards, 2005. 483 p. ISBN 988-97054-7-8. infoSVOBODA, Václav. Corporate identity :učební text. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2004. 67 s. ISBN 80-7318-106-1. infoNew logo :a collection of corporate identities. Singapore: Page One Publishing, 2004. 320 p. ISBN 981-245-122-6. infoWHEELER, A. Designing brand identity: a complete guide to creating, building, and maintaining strong brands. 1. vyd. Hoboken, N.J.: John Wiley & Sons, 2003. 229 s. ISBN 0-471-21326-8. infoFIELL, Charlotte a Peter FIELL. Graphic design for the 21century :100 of the world's best graphic designers. Köln: Taschen, 2003. 637 s. ISBN 3-8228-1605-1. infoJapanese graphics now! Edited by Gisela Kozak - Julius Wiedemann. Köln: Taschen, 2003. 607 s. ISBN 3-8228-2589-1. infoAmerican corporate identity 2003. Edited by David E. Carter. New York: Harper Collins International, 2002. 320 s. ISBN 0-06-008125-2. infoMYERSON, Jeremy a Graham VICKERS. Rewind forty years of design & advertising. London: Phaidon Press Limited, 2002. 512 s. ISBN 0-7148-4271-0. infoCorporate identity 4 :an international compilation of corporate identity programs : ein internationale auswahlvon identitätsonzepten: panorama international des concepts d'identité institutionnelle. New York: Graphis, 2001. 249 s. ISBN 1-888001-70-4. infoThe best in world trademarks :corporate identity : brand identity. Seoul .: Millim Publishing Company, 2000. 295 s. ISBN 89-951198-2-9. infoThe best in world trademarks :corporate identity : brand identity. Seoul .: Millim Publishing Company, 2000. 295 s. ISBN 89-951198-2-9. infoThe best in world trademarks :corporate identity : brand identity. Seoul: Millim Publishing Company, 2000. 295 s. ISBN 89-951198-1-0. infoMORGAN, Conway Lloyd. Logos :logo, identity, brand, culture. Crans-Pres-Celigny: Rotovision, 1999. 160 s. ISBN 2-88046-328-9. infoMOLLERUP, Per. Marks of excellence :the history and taxonomy of trademarks. London: Phaidon Press Limited, 1997. 240 s. ISBN 0-7148-3838-1. info

Požadavky

PV078 Grafický design I && SOUHLASVýuka oboru Grafický design předpokládá výtvarné cítění a respektování charakteru tohoto oboru včetně částečné manuální práce na zadáních.PV078

Garant

doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.

Vyučující

MgA. Jana Malíková