Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Projekt z grafického designu a multimédií (PV257)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu PV257 - Projekt z grafického designu a multimédií, Fakulta informatiky, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je rozvoj dovedností studentů na přípravě autorské prezentace a zpracování profesionálním způsobem grafické návrhy s dodržením termínů zadavatele. V rámci předmětu budou studenti vedeni k týmové spolupráci a inovativním řešením výsledné práce kombinující znalosti grafického designu, typografie a písma s jinými tvůrčími oblastmi – animace, video, 3D modelování, informační grafika a vizualizace, práce s fotografií, DTP (příprava do tisku), průmyslovým a obalovým designem, výstavnictví, aj. V rámci výuky budou mít studenti k dispozici externí odborníky a přednášející v oblasti technických i výtvarných disciplín. Studenti využijí dosud získané vědomosti a zkušenosti z předmětů, jenž jsou prerekvizitou navrhovaného předmětu, při práci na konkrétních zadáních. Tento předmět jim nabídne pracovat způsobem, jenž je v praxi běžný. Cílem je vést studenty ke schopnosti jednat s klientem, komunikovat, prezentovat svůj návrh, pracovat týmově, hledat inovativní řešení. Výstupem tohoto předmětu bude reprezentativní autorské portfolio.

Osnova

Tvorba autorské prezentace (portfolia), tvorba 3D písma, účast na interních i externích grafických a multimediálních soutěží, příprava výstavy a jiné.

Literatura

Advertising :new techniques for visual seduction. Edited by Uwe Stoklossa - Thomas Rempen, Translated by David Wilson. London: Thames & Hudson, 2007. 270 s. ISBN 978-0-500-51340-8. infoDIXON, Simon a Aporva BAXI. Great graphics on a budget :creating cutting-edge work for less. Gloucester: Rockport Publishers, 2003. 191 s. ISBN 1-56496-948-7. infoHELLER, Steven. Merz to emigre and beyond :avant-garde magazine design of the twentieth century. New York: Phaidon Press Limited, 2003. 240 s. ISBN 0-7148-3927-2. infoDigital lab :print & electronic design advertising. Crans-Près-Céligny: Rotovision, 2001. 156 s. ISBN 2-88046-557-5. infoDigital lab :print & electronic design advertising. Crans-Près-Céligny: Rotovision, 2001. 156 s. ISBN 2-88046-557-5. infoNOBLE, Ian a Russell BESTLEY. Experimental layout. Hove: Rotovision, 2001. 160 s. ISBN 2-88046-610-5. infoWHITE, Alex. Type in Use :Effective typography for electronic publishing. 1st ed. New York: Design Press, 1992. 191 s., ob. ISBN 0-8306-3796-6. info

Požadavky

PV083 Grafický design II && PV067 Typografie II && PV085 Písmo II && SOUHLASVýuka předmětu předpokládá výtvarné cítění a základní znalosti z předmětů grafického designu, typografie a písma, včetně práce s Adobe CS6.

Garant

doc. RNDr. Petr Matula, Ph.D.

Vyučující

MgA. Helena Lukášová, ArtD.Mgr.art. Katarína Czikorová, ArtD.Mgr. Lukáš PevnýMgA. Kateřina Spáčilová