Předmět Základy ekonomie, managementu a marketingu (bk2024)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu bk2024 - Základy ekonomie, managementu a marketingu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:- porozumět ekonomickému způsobu myšlení- seznámit se s nejdůležitějšími pojmy a jejich praktickými aplikacemi v oblasti ekonomie, managementu a marketingu- využít získaných znalostí pro pochopení praktických příkladů z české a světové ekonomiky
Osnova
1. historie ekonomického myšlení2. základy ekonomie - nabídka, poptávka, cena, tržní mechanismus, rovnováha spotřebitele, konkurence, dokonalá konkurence, nedokonalá konkurence, nezaměstnanost, inflace, HDP3. úvod do marketingu - marketingový mix, marketingové strategie, vývoj marketingu4. základy managementu, plánování, organizování, rozhodování, kontrolování
Literatura
Veber, Jaromír. Management : základy, prosperita, globalizace. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2000. 700 s. Bibliografie: s. 695. - Věcný rejstřík. - Anglické manažerské výrazy. ISBN 80-7261-029-5Bělohlávek, František - Košťan, Pavol - Šuleř, Oldřich. Management [Rubico, 2001]. 1. vyd. Olomouc : Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8Reklama :jak dělat reklamu. Edited by Jitka Vysekalová - Jiří Mikeš. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Grada Publishing, 2007. 182 s. ISBN 9788024720012Marketing :pro střední školy a vyšší odborné školy. Edited by Jitka Vysekalová. 1. vyd. Praha : Fortuna, 2006. 247 s. ISBN 8071689793Vysekalová, Jitka. Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 2004. 283 s. ISBN 80-247-0393-9.Fuchs, Kamil - Tuleja, Pavel. Základy ekonomie
Garant
Mgr. Oldřich Racek
Vyučující
Mgr. Oldřich Racek