Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Základy managementu a marketingu (bk2217)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu bk2217 - Základy managementu a marketingu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Studen je po ukončení předmětu schopen interpretovat základní teoretické znalosti týkající managementu, uplatnit základní manažerské metody a techniky rozhodování v řízení a organizačním rozvoji organizace a vedení lidí a při výkonu manažerských funkcí. Umí aplikovat principy analýzy prostředí managementu a učinit závěry a formulovat strategie. Dále student dokáže aplikovat teoretické principy získávání, výběru, rozmísťování, motivaci, odměňování, vzdělávání a propouštění pracovníků v moderním pojetí personálního managementu. V oblasti marketingu student dokáže prakticky využít jednotlivé části marketingového mixu a vysvětlit a aplikovat proces marketingového plánování.

Osnova

Pojmy managementu, klasické školy managementu. Funkce manažera – rozhodování, plánování, organizování, vedení a kontrola. Prostředí managementu a jeho analýzy. Personální management - personální plánování, výběr, přijímání, rozmísťování, propuštění, vzdělávání, odměňování a rozvoj pracovníků. Pojmy marketingu. Marketingový mix. Proces marketingového plánování.

Literatura

Řízení lidských zdrojů :nejnovější trendy a postupy. Edited by Michael Armstrong, Translated by Josef Koubek. 10. vyd. Praha: Grada, 2007. 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3. infoŘízení lidských zdrojů :základy moderní personalistiky. Edited by Josef Koubek. 4. rozš. a dopl. vyd. Praha: Management Press, 2007. 399 s. ISBN 978-80-7261-168-3. infoROBBINS, Stephen P. a Mary COULTER. Management. Translated by Vlasta Šafaříková. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004. 600 s. ISBN 80-247-0495-1. infoBĚLOHLÁVEK, František, Pavol KOŠŤAN a Oldřich ŠULEŘ. Management. 1. vyd. Olomouc: Rubico, 2001. 642 s. ISBN 80-85839-45-8. infoVODÁČEK, Leo a Oľga VODÁČKOVÁ. Management :teorie a praxe v informační společnosti. 3. vyd., dopl. a rozš. Praha: Management Press, 1999. 291 s. ISBN 80-85943-94-8. infoDONNELLY, James H., James L. GIBSON a John M. IVANCEVICH. Management. Translated by Václav Dolanský - Josef Koubek. Vyd. 1. Praha: Grada, 1997. 821 s. ISBN 9788071694229. infoKOUBEK, Josef. Personální práce v malých podnicích. Vyd. 1. Praha: Grada, 1996. 192 s. ISBN 80-7169-206-9. infoMAJARO, Simon. Základy marketingu. Translated by Stanislav Jurnečka. 1. vyd. Praha: Grada, 1996. 308 s. ISBN 80-7169-297-2. infoHORÁKOVÁ, Iveta. Marketing v současné světové praxi. Praha: Grada, 1992. 365 s. info

Garant

Mgr. Oldřich Racek

Vyučující

Mgr. Oldřich Racek