Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing ve sportu (bp1086)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu bp1086 - Marketing ve sportu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Na konci tohoto kurzu bude student schopen:- využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu- aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu

Osnova

1. Sportovní Marketing – definice2. Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace3. příjmy sportovních klubů4. Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu5. Dotace z EU6. Sponzoring7. Sportovní reklama a merchendising8. Sport a nákupní chování spotřebitelů9. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka10. WOM Marketing11. Ambush Marketing12. Guerilla marketing13. Sportovní marketing a média

Požadavky

bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing 1 || ESF:BPH_ZMAR Marketing 1 )Znalost základů ekonomie, prerekvizita – marketing

Garant

Mgr. Oldřich Racek

Vyučující

Mgr. Oldřich RacekPhDr. Jiří Voborný