Předmět Marketing ve sportu (bp1086)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu bp1086 - Marketing ve sportu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto kurzu bude student schopen:- využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportu použít získaných informací o dotačním systému ČR k nabývání prostředků v oblasti sportu- aplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu, sportovní reklamy, merchandisingu
Osnova
1. Sportovní Marketing – definice2. Marketingový výzkum: MIS, postup marketingového výzkumu, metody a techniky marketingového výzkumu, výzkum spotřebitele, proces nákupního chování, cílové trhy a jejich segmentace3. příjmy sportovních klubů4. Dotace,dotace z obecních rozpočtů, dotace z krajských rozpočtů, dotace ze státního rozpočtu5. Dotace z EU6. Sponzoring7. Sportovní reklama a merchendising8. Sport a nákupní chování spotřebitelů9. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka10. WOM Marketing11. Ambush Marketing12. Guerilla marketing13. Sportovní marketing a média
Požadavky
bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing 1 || ESF:BPH_ZMAR Marketing 1 )Znalost základů ekonomie, prerekvizita – marketing
Garant
Mgr. Oldřich Racek
Vyučující
Mgr. Oldřich RacekPhDr. Jiří Voborný