Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing sportu (bp2086)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu bp2086 - Marketing sportu, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Na konci tohoto kurzu bude student schopen:využít základní metody marketingového výzkumu v oblasti sportuaplikovat získané teoretické znalosti z oblasti sponzoringu,sportovní reklamy, merchandisingu

Osnova

1. Sportovní Marketing – definice2. Marketingový výzkum: postup marketingového výzkumu3. Marketingová prostředí, cílové trhy a jejich segmentace4. Sportovní marketingový mix5. Sponzoring6. Sportovní reklama a merchendising7. Sport a nákupní chování spotřebitelů8. Sportovní značka, sportovec jako obchodní značka9. Ambush Marketing10. Sportovní marketing a média

Literatura

povinná literaturaČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. 1. vyd. Praha: Olympia, 2009. 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9. infoSHANK, Matthew D. Sports marketing :a strategic perspective. 4th ed. Upper Saddle River, N.Y.: Pearson Prentice Hall, 2009. xxiv, 453. ISBN 9780138137458. infodoporučená literaturaMORGAN, Melissa Johnson a Jane SUMMERS. Sports marketing. SouthbankVictoria: Thomson, 2005. xvi, 320 s. ISBN 9780170128599. infoMULLIN, Bernard J. a William A. SUTTON. Sport marketing. Edited by Stephen Paul Hardy. 2nd ed. Champaign: Human Kinetics, 2000. xiv, 441 s. ISBN 0-88011-877-6. infoneurčenoRelationship marketing in sports. Edited by André Bühler - Simon Chadwick - Gerd Nufer. London: Butterworth-Heinemann, 2010. x, 198 p. ISBN 075068495X. infoWAKEFIELD, Kirk L. Team sports marketing. Boston: Elsevier Butterworth-Heinemann, 2007. ix, 273 p. ISBN 9780750679794. info

Požadavky

bp522 Marketing || ( ESF:BPH_MAR1 Marketing 1 || ESF:BPH_ZMAR Základy marketingu )Absolvování předmětu Základy marketingu

Garant

prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.

Vyučující

Mgr. Oldřich RacekMgr. Pavel MrnuštíkMgr. Viktor Pruša