Předmět Marketing ASEBS (nk2089)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu nk2089 - Marketing ASEBS, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto předmětu bude student schopen:- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán
Osnova
1. uvedení do problematiky2. vývoj marketingu3. prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí)4. marketingové strategie5. koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning)6. marketingový mix7. nákupní chování spotřebitele8. marketingový výzkum9. analýza portfolia10.WOM Marketing11.Ambush Marketing12. Guerilla marketing
Literatura
FORET, Miroslav , Klára KAŠPAROVÁ , Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA . Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004. 166 s. ISBN 80-210-3500-5. infoKOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3. infoMarketing management. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. info
Požadavky
Důsledné studium povinné a doporučené literatury
Garant
doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Vyučující
Mgr. Oldřich RacekPhDr. Jiří VobornýMgr. Oldřich RacekIng. Marek Záboj, Ph.D.