Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Propagace a média (nk2285)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu nk2285 - Propagace a média, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět se zaměřuje na problematiku firemní a mediální komunikace. Hlavním cílem je zprostředkování teoretických východisek a propojení propagačních aspektů v mediálních kruzích. Dílčím cílem je pak zohlednění těchto aspektů ve sportovním prostředí. Důraz je kladen také na praktickou stránku této oblasti. Na konci tohoto kurzu bude student schopen použít informace v propagaci produktu ve sportovním prostředí, bude schopen vytvořit propagační materiál a odborně hodnotit jiné propagační a mediální produkty.

Osnova

Fungování reklamního a mediálního trhu(Mas)média a masová komunikace Nástroje marketingové komunikacePropagace produktu v konkrétních podmínkáchMédia jako primární prostředek propagacePropagační mixHlavní kategorie obchodně – sportovních mechanismůFormy propagace ve sportovním prostředíTiskové konference, tiskové zprávy, tiskový mluvčíTvorba účinné reklamyLegislativní omezení v oblasti reklamyMediální strategie

Literatura

doporučená literaturaTELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. infoDE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003. 581 s., 32. ISBN 80-247-0254-1. infoKLEIN, Naomi. Bez loga. Translated by Pavel Kaas. 1. vyd. Praha: Argo, 2005. xxiii, 510. ISBN 80-7363-010-9. infoSport, culture, and the media :the unruly trinity. Edited by David Rowe. 2nd ed. Maidenhead: Open University Press, 2004. xvii, 253. ISBN 0-335-21075-9. infoOGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 223 s. ISBN 80-85943-25-5. infoSport, média a mýty :zlatí hoši, královna bílé stopy a další moderní hrdinové. Edited by Jan Děkanovský. 1. vyd. Praha: Dokořán, 2008. 183 s. ISBN 978-80-7363-131-4. info

Požadavky

MPV_EKSP Ekonomika Sportu

Garant

prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.

Vyučující

Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.