Předmět Marketing ASEBS (np2089)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu np2089 - Marketing ASEBS, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Na konci tohoto předmětu bude student schopen:- vysvětlit jednotlivé pohledy na marketingové řízení a na marketing obecně- popsat jednotlivé prvky marketingového mixu- porozumět a vysvětlit problematiku řízení marketingového mixu- identifikovat klíčové body v kupním chování spotřebitele z pohledu marketingu- aplikovat získané znalosti v oblasti marketingového výzkumu- vypracovat na základě nabytých znalostí marketingový plán
Osnova
1. uvedení do problematiky2. vývoj marketingu3. prostředí podniku (makroprostředí a mikroprostředí)4. marketingové strategie5. koncepce cíleného marketingu (segmentace, targeting, positioning)6. marketingový mix7. nákupní chování spotřebitele8. marketingový výzkum9. analýza portfolia10.WOM Marketing11.Ambush Marketing12. Guerilla marketing
Literatura
povinná literaturaModerní marketing :4. evropské vydání. Edited by Philip Kotler, Translated by Jana Langerová - Vladimír Nový. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2. infoKOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Translated by Hana Machková. Praha: Grada, 2004. 855 s. ISBN 80-247-0513-3. infoMarketing management. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. infodoporučená literaturaFORET, Miroslav. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2004. 166 s. ISBN 80-210-3500-5. info
Požadavky
Důsledné studium povinné a doporučené literatury.
Garant
doc. Ing. Jaroslav Rektořík, CSc.
Vyučující
Mgr. Oldřich RacekPhDr. Jiří VobornýMgr. Oldřich Racek