Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Propagace a média (v2053)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu v2053 - Propagace a média, Fakulta sportovních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Předmět se zaměřuje na problematiku firemní a mediální komunikace. Hlavním cílem je zprostředkování teoretických východisek a propojení propagačních aspektů v mediálních kruzích s ohledem na specifika sportovního prostředí. Důraz je také kladen na praktickou stránku této oblasti. V rámci předmětu budou zvaní odborníci z praxe prezentovat specifická témata (PR sportovní akce, sportovní akce pro hendikepované, socální média jako prostředek komunikace sportovních organizací aj.)

Osnova

Fungování reklamního a mediálního trhu(Mas)média a masová komunikaceNástroje marketingové komunikaceFormy propagace ve sportovním prostředíTiskové konference, tiskové zprávy, tiskový mluvčíLegislativní omezení v oblasti reklamyMediální strategieZvaní odborníci:PR sportovní akcePR sportovního klubu a akcí hendikepovanýchJak využít sociální média v komunikaci sportovních organizacíContent marketing

Literatura

doporučená literaturaTELLIS, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha: Grada, 2000. 602 s. ISBN 80-7169-997-7. infoDE PELSMACKER, Patrick, Maggie GEUENS a Joeri van den BERGH. Marketingová komunikace. Translated by Vlasta Šafaříková. Praha: Grada, 2003. 581 s., 32. ISBN 80-247-0254-1. infoSport, culture, and the media :the unruly trinity. Edited by David Rowe. 2nd ed. Maidenhead: Open University Press, 2004. xvii, 253. ISBN 0-335-21075-9. infoKLEIN, Naomi. Bez loga. Translated by Pavel Kaas. 1. vyd. Praha: Argo, 2005. xxiii, 510. ISBN 80-7363-010-9. infoOGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996. 223 s. ISBN 80-85943-25-5. infoSport, média a mýty :zlatí hoši, královna bílé stopy a další moderní hrdinové. Edited by Jan Děkanovský. 1. vyd. Praha: Dokořán, 2008. 183 s. ISBN 978-80-7363-131-4. infoNICHOLSON, Matthew. Sport and the media :managing the nexus. Boston: Elsevier, 2007. xv, 222 p. ISBN 9780750681094. infoVORÁČEK, Josef. Public relations ve sportovních organizacích. 1. vyd. Praha: Karolinum, 2012. 71 s. ISBN 9788024620275. info

Garant

prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.

Vyučující

Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.prof. PhDr. Michal Charvát, CSc.