Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Management veřejné sféry (POL292)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL292 - Management veřejné sféry, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem kurzu je seznámit studenty s problematikou vedení pracovních skupin a obecně řízení procesů a lidských zdrojů v oblasti veřejné sféry. Jednotlivé postupy a metody budou představeny na příapdové studii. Studenti se naučí používat konkrétní nástroje k „měření“ výkonnosti jak zaběhnutých procesů tak pracovních skupin, identifikovat možné problémy ve struktuře pracoviště a navrhovat konkrétní řešení vedoucí k jejich eliminaci.

Osnova

1. Úvod do předmětu2. Strategický management ve veřejné sféře3. Aplikace marketingových principů4. Metody a způsoby měření výkonnosti v organizacích veřejné sféry5. Controlling v organizacích veřejné sféry6. Postupy uplatňované při procesu reengineeringu v oblasti veřejné sféry (obecně, vhodná případová studie)7. První seminární setkání – prezentace projektu8. Tvorba a evaluace projektů v organizacích veřejné sféry9. Kriteria a postupy uplatňované při výběru efektivních investičních akcí10. Formy vnitřní a vnější komunikace v subjektech veřejné sféry11. Personální management, jeho elementární pravidla v organizacích veřejné sféry12. Proces transformace veřejného sektoru vlivem EU13. Druhé seminární setkání – hodnocení

Literatura

A handbook of personnel management practice (Orig.) : Personální management. infoKey management ideas : thinkers that changed the management world (Orig.) : Moderní management : základní myšlenkové směry. infoMarketing management (Orig.) : Marketing & management : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1992] : Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola [Victoria Publishing, 1995]. info

Garant

Mgr. Michal Pink, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Michal Pink, Ph.D.Mgr. David VávraMgr. Jana Drdlová