Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Volební kampaň v teorii a praxi - interaktivní workshop (POL490)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL490 - Volební kampaň v teorii a praxi - interaktivní workshop, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Student will learn team work. Within the team they will propose, plan, discuss and formulate electoral campaign timetable. They will create, organize and guide electoral campaign. They will compete among other students. As a part of the course they will train under the guidance of professionals their leadership, rhetorical and organizational skills.

Osnova

1. Úvodní hodina - základní informace o průběhu kurzu, rozdělení studentů do pracovních týmů2.Workshop Volební trh3. Workshop Aktéři voleb (fungování politických stran, stranické primárky)4. Jak připravit volební kampaň?5. Úvod do volební reklamy6. Jak se rozhodnout kandidovat, práce s kandidátem (simulace televizní debaty)7. Role médií a PR kampaně8. Workshop VOLBY 2009 – závěrečné prezentace připravených volebních kampaní

Literatura

SHEA, Daniel M. a Michael John BURTON. Campaign craft :the strategies, tactics, and art of political campaign management. 3rd ed. Westport, Conn.: Praeger Publishers, 2006. xvi, 235 s. ISBN 0-275-99004-4. infoBRADER, Ted. Campaigning for hearts and minds :how emotional appeals in political ads work. London: University of Chicago Press, 2006. xvi, 280 s. ISBN 0-226-06989-3. infoCampaigns and political marketing. Edited by Wayne P. Steger - Sean Q. Kelly - J. Mark Wrighton. New York, NY: Haworth Press, Inc., 2006. 210 s. ISBN 0-7890-3210-4. infoGoing dirty :the art of negative campaigning. Edited by David Mark. Lanham, [Md.]: Rowman & Littlefield Publishers, 2006. x, 267 s. ISBN 9780742545014. infoCampaigns and elections American style. Edited by James A. Thurber - Candice J. Nelson. 2nd ed. Boulder, Colo.: Westview Press, 2004. xiii, 260. ISBN 0-8133-4182-5. infoSHAW, Catherine M. The campaign manager :running and winning local elections. 3rd ed. Boulder, Colo.: Westview Press, 2004. xvi, 399 s. ISBN 0-8133-4222-8. infoSTONECASH, Jeffrey M. Political polling :strategic information in campaigns. Lanham, Md.: Rowman & Littlefield, 2003. x, 169 p. ISBN 0-7425-2552-X. info

Garant

doc. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.Mgr. Anna Matušková, Ph.D.Mgr. Miloš Gregor