Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Teorie a koncepty politického marketingu (POL505)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL505 - Teorie a koncepty politického marketingu, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Student will step by step discover how to approach to the market analysis and critically evaluate different methods of such analysis (and explain how to use it). They will distinguish, analyze, compare and categorize political campaigns (and related campaign tools) of various actors from the perscpective of a social scientist and consultant.

Osnova

1. Political Marketing and the Rational Choice Theory2. Research Methodology2. How to Analyze (Electoral) Market I3. How to Analyze (Electoral) Market II4. How Political Polling Works5. Permanent Campaigns6. Negative Campaigns7. Political Advertising8. Branding9. New Media as a Tool of Political Communication10. Social Related Campaings

Literatura

SAVIGNY, Heather. The problem of political marketing. New York: Continuum, 2008. 147 p. ;. ISBN 978-0-8264-2856-1. infoThe SAGE handbook of political advertising. Edited by Lynda Lee Kaid - Christina Holtz-Bacha. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2006. xi, 492 p. ISBN 9781412917957. infoWinning elections with political marketing. Edited by Philip Davies - Bruce I. Newman. New York: Haworth Press, 2006. xiii, 239. ISBN 9780789033703. infoPolitical marketing :a comparative perspective. Edited by Darren G. Lilleker - Jennifer Lees-Marshment. New York :.: Manchester University Press, 2005. xvii, 230. ISBN 0-7190-6871-1. infoHandbook of political communication research. Edited by Lynda Lee Kaid. Mahwah, N.J.: Lawrence Erlbaum Associates, 2004. xviii, 541. ISBN 0-8058-3775-2. infoThe idea of political marketing. Edited by Nicholas J. O'Shaughnessy - Stephan C. M. Henneberg. 1st pub. Westport: Praeger, 2002. xx, 258 s. ISBN 0-275-97595-9. infoHandbook of political marketing. Edited by Bruce I. Newman. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications, 1999. xxiv, 792. ISBN 0-7619-1109-X. info

Garant

doc. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.Mgr. Miloš GregorMgr. Alena MackováMgr. Jana Drdlová