Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Branding v politice (POL577)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL577 - Branding v politice, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Studenti budou schopni porozumět a vysvětlit, co vlastně je značka, jak vzniká, jak funguje na trhu a jak ovlivňuje zákazníky/voliče. Na základě nabytých znalostí budou studenti moci analyzovat, jak jsou strategie brandingu využívány k propagaci nejen komerčních subjektů, ale zejména subjektů nekomerčních - jako jsou politické strany, neziskové organizace nebo třeba města či regiony.

Osnova

1. Značka - uvedení do problematiky2. Prvky značky, hodnota značky3. Osobnost značky, brand mapping concept4. Značka v politice I5. Značka v politice II6. Značka jako nástroj v neziskovém sektoru7. Značka a archetyp8. Seminář: Případové studie z oblasti politiky I9. Seminář: Případové studie z oblasti politiky II10. Seminář: Případové studie z neziskového sektoru

Garant

doc. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.Mgr. Miloš Gregor