Předmět Branding v politice (POL577)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL577 - Branding v politice, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Studenti budou schopni porozumět a vysvětlit, co vlastně je značka, jak vzniká, jak funguje na trhu a jak ovlivňuje zákazníky/voliče. Na základě nabytých znalostí budou studenti moci analyzovat, jak jsou strategie brandingu využívány k propagaci nejen komerčních subjektů, ale zejména subjektů nekomerčních - jako jsou politické strany, neziskové organizace nebo třeba města či regiony.
Osnova
1. Značka - uvedení do problematiky2. Prvky značky, hodnota značky3. Osobnost značky, brand mapping concept4. Značka v politice I5. Značka v politice II6. Značka jako nástroj v neziskovém sektoru7. Značka a archetyp8. Seminář: Případové studie z oblasti politiky I9. Seminář: Případové studie z oblasti politiky II10. Seminář: Případové studie z neziskového sektoru
Garant
doc. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Otto Eibl, Ph.D.Mgr. Miloš Gregor