Předmět Politická reklama (POL588)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL588 - Politická reklama, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Kurz je zaměřen na techniky politické reklamy, způsoby její analýzy a na přípravu, testování a realizaci reklamy pro fiktivní politický subjekt.Na konci tohoto kurzu tak bude student mít přehled o historii (politické) reklamy v České republice (Československu) a o různých reklamních technikách a způsobech zorbrazování politiky. Bude schopen kriticky interpretovat a analyzovat užité metafory a sémiotické prostřeky - tedy reflektovat příběhy vyprávěné o politice a o charakteru politického vůdcovství. Na základě těchto znalostí pak studenti přisoupí k přípravě vlastního reklamního sdělení pro (fiktivní) politický subjekt (od návrhu přes testování až po realizaci). Na praktických seminářích se budou podílet odborníci z reklamní praxe.
Osnova
1. Techniky politické reklamy2. Analýza reklamního sdělení3. Historie politické reklamy v ČR4. Příprava reklamního sdělení5. Testování reklamního sdělení
Literatura
BAKER, Frank W. Political campaigns and political advertising :a media literacy guide. Santa Barbara, Calif.: Greenwood Press, 2009. xxvi, 196. ISBN 9780313347559. infoThe SAGE handbook of political advertising. Edited by Lynda Lee Kaid - Christina Holtz-Bacha. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2006. xi, 492 p. ISBN 9781412917957. infoDIAMOND, Edwin a Stephen BATES. The spot :the rise of political advertising on television. 3rd ed. Cambridge, Mass.: MIT Press, 1992. xiv, 418 p. ISBN 0-262-54065-7. info
Garant
doc. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.
Vyučující
Mgr. Otto Eibl, Ph.D.