Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Politická reklama (POL588)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL588 - Politická reklama, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Kurz je zaměřen na techniky politické reklamy, způsoby její analýzy a na přípravu, testování a realizaci reklamy pro fiktivní politický subjekt.Na konci tohoto kurzu tak bude student mít přehled o historii (politické) reklamy v České republice (Československu) a o různých reklamních technikách a způsobech zorbrazování politiky. Bude schopen kriticky interpretovat a analyzovat užité metafory a sémiotické prostřeky - tedy reflektovat příběhy vyprávěné o politice a o charakteru politického vůdcovství. Na základě těchto znalostí pak studenti přisoupí k přípravě vlastního reklamního sdělení pro (fiktivní) politický subjekt (od návrhu přes testování až po realizaci). Na praktických seminářích se budou podílet odborníci z reklamní praxe.

Osnova

1. Techniky politické reklamy2. Analýza reklamního sdělení3. Historie politické reklamy v ČR4. Příprava reklamního sdělení5. Testování reklamního sdělení

Literatura

BAKER, Frank W. Political campaigns and political advertising :a media literacy guide. Santa Barbara, Calif.: Greenwood Press, 2009. xxvi, 196. ISBN 9780313347559. infoThe SAGE handbook of political advertising. Edited by Lynda Lee Kaid - Christina Holtz-Bacha. Thousand Oaks, Calif.: SAGE Publications, 2006. xi, 492 p. ISBN 9781412917957. infoDIAMOND, Edwin a Stephen BATES. The spot :the rise of political advertising on television. 3rd ed. Cambridge, Mass.: MIT Press, 1992. xiv, 418 p. ISBN 0-262-54065-7. info

Garant

doc. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Otto Eibl, Ph.D.