Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Volební kampaně: příprava strategie - workshop (POL598)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu POL598 - Volební kampaně: příprava strategie - workshop, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Tento workshop bude probíhat blokovou výukou ve dnech 2. až 4. září 2014. Cílem předmětu je nabídnout studentům praktický kurz, díky kterému budou schopni pochopit principy plánování strategie pro volební kampaň. Studenti se naučí pracovat s daty, analyzovat a kriticky je vyhodnocovat pro účely naplánování efektivní kampaně. To vše za účasti řady orborníků z praxe.

Osnova

1) Seznámení se s technikami zisku dat a informací nutných pro vytvoření strategie 2) tvorba strategie na základě geografických a sociodemografických dat 3) tvorba strategiena základě průzkumů

Literatura

GREGOR, Miloš a Anna MATUŠKOVÁ . The presidential election in the Czech Republic: a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy. In Jennifer Lees-Marshment. Political Marketing. Principles and Applications. 2nd Edition. London, New York: Routledge, 2014. s. 191-193, 3 s. Monografie. ISBN 978-0-415-63208-9. Routledge infoPolitical marketing :strategic campaign culture. Edited by Kostas Gouliamos - Antonis Theocharous - Bruce I. Newman. 1st publ. Milton park, Abingdon, Oxon: Routledge, 2013. xiii, 325. ISBN 9780415844567. infoORMROD, Robert P., Stephan C. M. HENNEBERG a Nicholas J. O'SHAUGHNESSY. Political marketing :theory and concepts. London: SAGE Publications, 2013. x, 209 s. ISBN 9780857025814. infoLEES-MARSHMENT, Jennifer. Political marketing :principles and applications. New York: Routledge, 2009. xix, 294 p. ISBN 9780415431293. infoHandbook of political marketing. Edited by Bruce I. Newman. Thousand Oaks, Calif.: Sage Publications, 1999. xxiv, 792. ISBN 0-7619-1109-X. info

Garant

doc. PhDr. Stanislav Balík, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Miloš GregorMgr. Michal Pink, Ph.D.