Předmět Vzdělávací supervize (SPP451)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPP451 - Vzdělávací supervize, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Vzdělávací supervize dle úkolově orientovaného modelu je jeden z originálních přístupů v supervizi studentských praxí. Hlavními cíli kurzu jsou:- seznámit účastníky s terminologií, metodami a technikami uvedeného přístupu k supervizi;- pochopit základní koncept fungování úkolově orientovaného modelu;- naučit se hlavní strukturu a fáze modelu;- aplikovat tento model při práci s klientem.Po absolvování tohoto kurzu by měli být studenti schopni využívat daného modelu při práci s klienty
Osnova
Seznámení s novým modelem vzdělávací supervizeHistorie vzdělávací supervize v sociální práciPrincipy efektivních instrukcíSupervizní vztahOsoba supervizoraPříprava na superviziZákladní principy úkolově orientované supervizeFunkce úkolově orientované supervizeCíle supervizeÚkoly a překážky v průběhu supervizeAplikace úkolově orientované supervize
Literatura
HAWKINS, Peter a Robin SHOHET. Supervision in the helping professions. 3rd ed. Maidenhead: Open University Press, 2006. xi, 258 p. ISBN 0-335-21817-2. infoCASPI, Jonathan a William James REID. Educational supervision in social work :a task-centered model for field instruction and staff development. New York: Columbia University Press, 2002. x, 338 s. ISBN 0-231-10853-2. infoMUNSON, Carlton E. Handbook of clinical social work supervision. 3rd ed. Binghamton, NY: Haworth Social Work Practice, 2002. xxi, 635 p. ISBN 0-7890-1078-X. infoMUNSON, Carlton E. Handbook of clinical social work supervision. 3rd ed. Binghamton, NY: Haworth Social Work Practice, 2002. xxi, 635 p. ISBN 0-7890-1078-X. infoMUNSON, Carlton E. An introduction to clinical social work supervision. New York: Haworth Press, 1983. xx, 376 s. ISBN 0-86656-197-8. infoREID, William J. a Laura EPSTEIN. Task-centered casework. New York: Columbia University Press, 1972. vi, 275 s. ISBN 0-231-03466-0. info
Garant
prof. PhDr. Libor Musil, CSc.
Vyučující
Mgr. Jitka Navrátilová, Ph.D.