Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Působení na sociální prostředí klienta (SPR474)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu SPR474 - Působení na sociální prostředí klienta, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Získat znalosti a dovednosti potřebné pro analýzu sociálního prostředí klienta a nastavení vhodné akce pro působení na relevantní subjekty v sociálním prostředí klienta.

Osnova

- Pojmy sociálního prostředí jako životního prostoru klienta;- Problematika přiměřenosti požadavků sociálního prostředí klienta;- Pojmy a nástroje teorie sítí;- Strategie působení sociálního pracovníka na relevantní subjekty v sociálním prostředí klienta.Poslední teoretický blok a jeho tematické oddíly přesahují do aplikační roviny.

Literatura

MUSIL, Libor . Interakce. In Matoušek O. a kol.. Encyklopedie sociální práce. první. Praha: Portál s.r.o., 2013. s. 217-219, 3 s. 2110. ISBN 978-80-262-0366-7. infoKOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Translated by Martin Machek - Tomáš Juppa. 14. vyd. Praha: Grada, 2013. 814 s. ISBN 9788024741505. infoGOJOVÁ, Alice a Libor MUSIL . Práce se sítěmi podpory. In Matoušek O. a kol.. Encyklopedie sociální práce. první. Praha: Portál s.r.o., 2013. s. 316-319, 4 s. 2110. ISBN 978-80-262-0366-7. infoNAVRÁTIL, Pavel . Reflexivní praxe. In Matoušek, O.. Encyklopedie sociální práce. první vydání. Praha: Portál, 2013. s. 133-138, 6 s. Sociální práce (1). ISBN 978-80-262-0366-7. Odkaz na vydavatele infoMUSIL, Libor . Sociální akce. In Matoušek O. a kol.. Encyklopedie sociální práce. první. Praha: Portál s.r.o., 2013. s. 324-326, 3 s. 2110. ISBN 978-80-262-0366-7. infoMUSIL, Libor . Sociální prostředí. In Matoušek O. a kol. Encyklopedie sociální práce. první. Praha: Portál s.r.o., 2013. s. 213-215, 3 s. 2110. ISBN 978-80-262-0366-7. infoBORG, James. Umění přesvědčivé komunikace :jak ovlivňovat názory, postoje a činy druhých. Translated by Radek Blaheta. 3., rozš. vyd. Praha: Grada, 2013. 236 s. ISBN 9788024748214. infoŠEDIVÝ, Marek a Olga MEDLÍKOVÁ. Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace. Vyd. 1. Praha: Grada Publishing, 2012. 138 s. ISBN 9788024740409. infoBEDNÁŘ, V. Mediální komunikace pro management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2011. 153 s. ISBN 978-80-247-3629-7. infoVYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009. 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5. infoKELLER, Jan. Nejistota a důvěra, aneb, K čemu je modernitě dobrá tradice. Vyd. 1. Praha: Sociologické nakladatelství (SLON), 2009. 173 s. ;. ISBN 978-80-7419-002-5. infoJANOUŠKOVÁ, Klára . Metodické a koordinační dovednosti v sociálních službách. Ostrava: MPSV ČR, 2007. 350 s. ISBN 978-80-7368-229-3. info

Garant

PhDr. Kateřina Kubalčíková, Ph.D.

Vyučující

Mgr. Roman Balážprof. PhDr. Libor Musil, CSc.