Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama (ZUR292)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu ZUR292 - Reklama, Fakulta sociálních studií, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je seznámit studenty se základy reklamy v médiích a naučit je koncipovat realizaci této mediální komunikace v praxi. Reklama v médiích je významným fenoménem současnosti, vytváří prvotní informace o produktech a napomáhá tím k jejich prodeji. Šíří se prostřednictvím placených médií. Reklama se skládá z prostředků reklamy, které se specificky a kreativně vytvářejí a podle určitých kritérií v médiích nasazují.

Osnova

1. Pozice mediální reklamy v marketingových komunikacích (přednáška); 2. Charakteristika působení reklamy (přednáška); 3. Seminář: Prezentujte příklad mediální reklamy; 4. Modely psychologického reklamního působení (přednáška), Formulování cílů reklamy a rozpočtování (přednáška); 5. Seminář: Ukažte na třech příkladech reklamy modely jejich psychologického působení; 6. Corporate design – kreativní základ reklamy (přednáška); 7. Seminář: Analyzujte corporate design dvou organizací – silné a slabé stránky; 8. Reklamní sdělení, slogany, titulky (přednáška); 9. Reklamní prostředky – inzeráty, televizní a rozhlasové spoty (přednáška); 10. Seminář: Zpracujte text inzerátu na určený produkt; 11. Reklamní prostředky – out of home, reklama v kinech. Nová média (přednáška); 12. Charakteristika a využitelnost reklamních médií. Výběr médií pro reklamní kampaň (přednáška); 13. Seminář: Zpracujte reklamní mediální mix na zadaný produkt; 14. Problematika měření účinnosti reklamy v médiích. Etika reklamy (přednáška).

Literatura

4. Svoboda, V.: Propagační kampaně v marketingových komunikacích, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Zlín 2004.Brannan, T.: Jak se dělá účinná reklama, Management Press, Praha 1996.Tellis, G. J.: Reklama a podpora prodeje, Grada Publishing, Praha 2000.Svoboda, V. Corporate identity. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Zlín 2003.

Garant

prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.

Vyučující

doc. Mgr. Peter Stoličný, ArtD.