Předmět Marketing - cvičení (BVMA061c)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BVMA061c - Marketing - cvičení, Lékařská fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Cílem předmětu je rozvinout znalosti studentů v oblasti marketingu s hlavním důrazem na marketing uplatňovaný v potravinářství a zemích Evropské unie. Absolvováním předmětu student získá znalosti o aplikaci marketingových metod v potravinářství a osvojí si praktické postupy pro řešení konkrétních problémů.
Osnova
Vypracování seminární práce a její prezentace na téma sociálního marketingu.
Literatura
Social marketing :influencing behaviors for good. Edited by Philip Kotler - Nancy Lee. 3rd ed. Los Angeles: Sage publication, 2008. xii, 444 s. ISBN 978-1-4129-5647-5. infoMarketing management. Edited by Philip Kotler - Kevin Lane Keller, Translated by Štěpánka Černá -. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5. infoKOTLER, Philip, Ned ROBERTO a Nancy LEE. Social marketing :improving the quality of life. 2nd ed. Thousand Oaks: SAGE Publications, 2002. xvi, 438 s. ISBN 0-7619-2434-5. infoMarketing management. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. info
Požadavky
BVEO0422p Ekonomika II - přednáška
Garant
prof. MUDr. Bc. Zuzana Derflerová Brázdová, DrSc.
Vyučující
MVDr. Halina Matějová