Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing - přednáška (BVMA061p)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu BVMA061p - Marketing - přednáška, Lékařská fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

Cílem předmětu je rozvinout znalosti studentů v oblasti marketingu s hlavním důrazem na marketing uplatňovaný v potravinářství a zemích Evropské unie. Absolvováním předmětu student získá znalosti o aplikaci marketingových metod v potravinářství a osvojí si praktické postupy pro řešení konkrétních problémů.

Osnova

Základní marketingové pojmy, definice marketingu, definice trhu, směna, hlavní cíle marketingové činnostiVývojová stádia marketingu, marketingové koncepceStrategické plánování, podnikatelský záměr, poslání podniku, metodické aspekty tvorby plánů, časové hlediskoMarketingové prostředí podnikuVnější prostředí - nekontrolovatelné faktory (makroprostředí)Vnitřní prostředí - faktory částečně kontrolovatelné (mezoprostředí), faktory plně kontrolovatelné (mikroprostředí)Nabídka a poptávka, elasticita poptávky, odhad budoucí poptávkyMarketingový mixVýrobek, inovace výrobků, životní cyklus výrobku, klasifikace výrobkůCena, funkce ceny, typy cenDistribuce výrobků, distribuční cesty, fyzická distribuceKomunikační mix - reklama, publicita, podpora prodeje, osobní prodejMarketingový výzkum, cíle, metody, zásady konstrukce dotazníku, prezentaceAnalýza konkurence, konkurenční strategieChování zákazníkůMarketing služebEtika a etiketa podnikání

Literatura

Procházka, P. Marketing. Brno: MZLU,1993Marketing management. Edited by Philip Kotler - Kevin Lane Keller, Translated by Štěpánka Černá -. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5. infoMarketing management. Edited by Philip Kotler - Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 10. rozš. vyd. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. infoKOTLER, Philip. Marketing, management :analýza, plánování, využití a kontrola. Translated by Václav Dolanský - Stanislav Jurnečka. 9. přepracované vyd. Praha: Grada, 1998. 710 s. ISBN 80-7169-600-5. info

Požadavky

BVEO0422p Ekonomika II - přednáška

Garant

prof. MUDr. Bc. Zuzana Derflerová Brázdová, DrSc.

Vyučující

MVDr. Halina Matějová