Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k učitelské praxi (AJM_VPs1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu AJM_VPs1 - Seminář k učitelské praxi, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1) group sharing and reflection on the experience of Teaching practice 1 and / or Teaching practice 2; 2) deepening reflective and self-reflective skills.At the end of the course the student will:- better understand the essential aspects of teaching situations and issues that were discussed at the seminar;- better understand reflection (and self-reflection) as a tool of professional learning;

Osnova

discussions with the didactics teacher and pedagogue or psychologist regarding specific teaching situations and issues- reflection on teaching and other activities carried out within the student Teaching practice 1 and / or Teaching practice 2- reflection on recording in student’s diary- reflection on portfolio tasks

Literatura

doporučená literaturaŠIMONÍK, Oldřich. The beginning teacher : some pedagogical problems of beginning teachers : Začínající učitel : některé pedagogické problémy začínajících učitelů. infoDYTRTOVÁ, Radmila a Marie KRHUTOVÁ. Učitel :příprava na profesi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 121 s. ISBN 978-80-247-2863-6. infoKYRIACOU, Chris. Klíčové dovednosti učitele :cesty k lepšímu vyučování. Translated by Dominik Dvořák - Milan Koldinský. 2. vyd. Praha: Portál, 2004. 155 s. ISBN 80-7178-965-8. infoPETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Translated by Štěpán Kovařík. Vyd. 3. Praha: Portál, 2004. 380 s. ISBN 80-7178-978-X. infoneurčenoGOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New edition. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995. viii, 215. ISBN 0-435-24059-5. info

Požadavky

! NOWANY ( BiM_VPs1 Seminář k praxi , CJM_VPs1 Seminář k praxi , DeM_VPs1 Seminář k praxi , FJM_VPs1 Seminář k praxi , FyM_VPs1 Seminář k praxi , HVM_VPs1 Seminář k praxi , CHM_VPs1 Seminář k praxi , KvM_VPs1 Seminář k praxi , MAM_VPs1 Seminář k praxi , NJM_VPs1 Seminář k praxi , OVM_VPs1 Seminář k praxi , RJM_VPs1 Seminář k praxi , RVM_VPs1 Seminář k praxi , SPM_VPs1 Seminář k praxi , TEM_VPs1 Seminář k praxi , ViM_VPs1 Seminář k praxi , VVM_VPs1 Seminář k praxi , ZeM_VPs1 Seminář k praxi , KLM_VPs1 Seminář k praxi , HLM_VPs1 Seminář k praxi )The course is only offered to students who simultaneously enrolled Teaching Practice 1 and/or Teaching Practice 2. The capacity limit for the course is 15 students.

Garant

Mgr. Petr Svojanovský

Vyučující

doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.Mgr. Jana ChocholatáMgr. Blanka Pravdová, Ph.D.Mgr. Kateřina ŠvejdíkováMgr. Naděžda VojtkováMgr. Petra Zetochová