Předmět Ekonomika a řízení průmyslových podniků 2 (DI3MK_EPP2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu DI3MK_EPP2 - Ekonomika a řízení průmyslových podniků 2, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Ekonomika a řízení podniku II je druhý ze tří tématicky na sebe navazujících předmětů.Předmět prohlubuje poznatky získané v bakalářském stupni studia v rámci Nauky o podniku(rozvíjí témata inovace, výroba a odbyt) a v rámci předmětu Základy managementu (cíle anástroje marketingu). Cílem předmětu je přiblížit studentům úkoly marketingové komunikace,techniky marketingového výzkumu a význam marketingových informací pro řízení podniku.Na to navazuje druhý tématický celek – podniková logistika, která již neřeší otázky Proč a Covyrábět, ale spíše otázku Jak – jak efektivně řídit hmotné i nehmotné toky v podniku.
Osnova
1. Obsah marketingové komunikace.2. Základní komunikační modely.3. Nástroje marketingové komunikace.4. Marketingový výzkum jako předpoklad poznání potřeb zákazníků.5. Typy výzkumů a jejich metody.6. Společenské a ekologické aspekty marketingu a podnikání obecně.7. Logistika jako průřezová činnost v podniku a její cíle.8. Logistika v oblasti nákupu a výroby.9. Distribuční logistika.10. Řízení dodavatelských řetězců.
Literatura
povinná literaturaPELSMACKER, P. D. GEUENS, M., BERGH, J. V. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. 581 s. ISBN: 8024702541.Základní: LAMBERT, D., STOCK, J. R., ELLRAM, L. Logistika : příkladové studie, řízení zásob, přeprava a skladování, balení zboží. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 2000. 589 s. ISBN: 8072262211
Požadavky
DI3MK_STR1 Strojírentská technologie 1
Garant
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Vyučující
Ing. Peter Mariničdoc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.