Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Seminář k učitelské praxi (KvM_VPs1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KvM_VPs1 - Seminář k učitelské praxi, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

1) skupinové sdílení a reflexe zkušeností získaných v rámci Učitelské praxe 1 a/nebo Učitelské praxe 2; 2) prohloubení reflektivních a sebereflektivních dovednostíNa konci předmětu student bude:- lépe rozumět podstatným aspektům pedagogických situací a otázek, které byly předmětem diskuse v semináři;- lépe rozumět reflexi (a sebereflexi) jakožto nástroji profesního učení;

Osnova

diskuse s oborovým didaktikem a pedagogem či psychologem týkající se konkrétních pedagogických situací a otázek- reflexe výuky a dalších činností realizovaných studentem v rámci Učitelské praxe 1 a/nebo Učitelské praxe 2- reflexe zápisů v pedagogickém deníku- reflexe portfoliových úkolů

Literatura

DYTRTOVÁ, Radmila a Marie KRHUTOVÁ. Učitel :příprava na profesi. Vyd. 1. Praha: Grada, 2009. 121 s. ISBN 978-80-247-2863-6. infoKlíčové dovednosti učitele :cesty k lepšímu vyučování. Edited by Chris Kyriacou. Vyd. 3. Praha: Portál, 2008. 155 s. ISBN 978-80-7367-434-2. infoBýt učitelem :co by měl učitel vědět o své profesi. Edited by Jaroslava Vašutová. 2. přeprac. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2007. 76 s. ISBN 978-80-7290-325-2. infoPETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. Translated by Štěpán Kovařík. Vyd. 3. Praha: Portál, 2004. 380 s. ISBN 80-7178-978-X. infoGOWER, Roger, Diane PHILLIPS a Steve WALTERS. Teaching practice handbook. New edition. Oxford: Macmillan Heinemann, 1995. viii, 215. ISBN 0-435-24059-5. infoŠIMONÍK, Oldřich . Začínající učitel. dotisk 1. vydání. Brno: MU, 1995. 101 s. Spisy pedagogické fakulty MU, sv. 56. ISBN 80-210-0944-6. info

Požadavky

! NOWANY ( AJM_VPs1 Seminar on Practice , BiM_VPs1 Seminář k praxi , CJM_VPs1 Seminář k praxi , DeM_VPs1 Seminář k praxi , FJM_VPs1 Seminář k praxi , FyM_VPs1 Seminář k praxi , HVM_VPs1 Seminář k praxi , CHM_VPs1 Seminář k praxi , MAM_VPs1 Seminář k praxi , NJM_VPs1 Seminář k praxi , OVM_VPs1 Seminář k praxi , RJM_VPs1 Seminář k praxi , RVM_VPs1 Seminář k praxi , SPM_VPs1 Seminář k praxi , TEM_VPs1 Seminář k praxi , ViM_VPs1 Seminář k praxi , VVM_VPs1 Seminář k praxi , ZeM_VPs1 Seminář k praxi , KLM_VPs1 Seminář k praxi , HLM_VPs1 Seminář k praxi )Předmět může být zapsán pouze společně s Učitelskou praxí 1 a/nebo Učitelskou praxí 2. Maximální počet studentů v seminární skupině je 15.

Garant

Mgr. Petr Svojanovský

Vyučující

Ing. Mgr. Pavel Konzbul, Dr.Mgr. Jan Krása, Ph.D.Mgr. Blanka Pravdová, Ph.D.PhDr. Kamil Štěpánek, CSc.Mgr. Petra ZetochováPhDr. Mgr. Iva Žaloudíková, Ph.D.Mgr. Kateřina Švejdíková