Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Didaktika 3 (N2MK_3DID)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu N2MK_3DID - Didaktika 3, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Cíl

In diesem Kurs wird die Lehrerkompetenz im Bereich des Deutschunterrichts vertieft und weiterentwickelt. Der Schwerpunkt liegt in der Vermittlung der Sprachaspekte aus der Sicht der konstruktivischen Fremdsprachendidaktik.

Osnova

1. Projektová práce jako metoda při získávání deklarativních vědomostí ve cizojazyčné výuce, rozvoji interkulturní a komunikativní kompetence, sociální dimenze procesu učení.2. „LdL –Methode“ a výuka cizích jazyků3. Problémové vyučování a cizojazyčná výuka4. Total Physical Response Method a cizojazyčná výuka5. Prvky dramatické výchovy v cizojazyčné výuce6. Relaxační a uvolňovací techniky v cizojazyčné výuce1. Projektmethode2. LDL-Methode3. Problemlösender Unterricht4. TPR-Methode5. Drammapädagogik6. Relaxation

Literatura

JANÍKOVÁ, Věra . Methodik und Didaktik des Unterrichts Deutsch als Fremdsprache im Überblick. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita Brno, 2000. 97 s. 3231/Pd-9/2000-17/92. ISBN 80-210-2344-9. infoHEYD, Gertraude. Aufbauwissen für den Fremdsprachenunterricht (DaF) :ein Arbeitsbuch : Kognition und Konstruktion. Tübingen: Gunter Narr Verlag, 1997. 218 s. ISBN 3-8233-4962-7. infoTSELIKAS, Elektra I. Dramapädagogik im Sprachunterricht. Zürich: Orell Füssli, 1999. 189 s. ISBN 3-280-02716-0. infoJANÍKOVÁ, Věra . Didaktik des Deutschen als Fremdsprache. Anmerkungen zu aktuellen Themen mit Aufgaben zum Selbststudium. Brno: Masarykova univerzita, 2005. 86 s. x1. ISBN 80-210-3782-2. info

Garant

Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.

Vyučující

PhDr. Alice Brychová, Ph.D.