Předmět Motivace ve výuce cizího jazyka (NJ_M302)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu NJ_M302 - Motivace ve výuce cizího jazyka, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Am Ende des Kurses sollten die Studierenden fähig zu sein, das Basiswissen über die Spezifika der Lern- und Lehrpozesse der Schüler mit Teilleistungsstörungen im Deutsch-als-Fremdsprache-Unterricht und die theoretischen Kenntnisse in die Unterrichtspraxis implementieren zu können.
Osnova
Legasthene Kinder und Fremdsprachenwerwerb;Lernschwierigkeiten;Teilleistungsstörungen;Individualisierung;Differenzierung;Unterrichtsaktivitäten zur Förderung des Fremdsprachenlernens der legasthenen Kinder
Literatura
ZELINKOVÁ, Olga. Cizí jazyky a specifické poruchy učení. 1. vyd. Havlíčkův Brod: Tobiáš, 2006. 167 s. ISBN 80-7311-022-9. infoJANÍKOVÁ, Věra . Fremdsprachenunterricht und Kinder mit besonderen Bildungsbedürfnissen in der Tschechischen Republik. Problemfelder und mögliche Lösungen. In Integrations-und Sonderpädagogik in Europa. 1. vyd. BAD HEILBRUNN / OBB.: Julius Klinkhardt, 2004. s. 274-279, 6 s. ISBN 3-7815-1342-4. infoSELLIN, Katrin. Wenn Kinder mit Legasthenie Fremdsprachen erlernen :mit zahlreichen Übungsvorschlägen. Basel: Ernst Reinhardt, 2004. ISBN 3-497-01673-X. infoZELINKOVÁ, Olga . Poruchy učení. Praha: Portál, 2003. 263 s. ISBN 80-7178-800-7. infoJANÍKOVÁ, Věra . Výuka německého jazyka u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, pedagogická fakulta, 2003. 120 s. ISBN 80-210-3135-2. infoJANÍKOVÁ, Věra . Výuka cizích jazyků u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a relaxační cvičení. Cizí jazyky, Plzeň: Fraus, 2002, roč. 46,2002/03, č. 2, s. 52-54. ISSN 1210-0811. info
Garant
Mgr. Tomáš Káňa, Ph.D.
Vyučující
prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.