Předmět Obchodní nauka 2 - O, D (OP3BK_DDP2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu OP3BK_DDP2 - Obchodní nauka 2 - O, D, Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita (MU).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Cíl
Hlavním cílem předmětu Obchodní nauka je osvojení ucelených vědeckých poznatků o významu, funkcích a klasifikaci obchodu ve všech hlavních souvislostech. Dále si studenti osvojí poznatky z oblasti tvorby maloobchodních cen, významu a použití slev, podstaty platebního styku, činnosti jednotlivých obchodních kategorií a retailing. Nedílnou součástí učebního materiálu bude objasnění současných trendů v oblasti integrace a kooperace v obchodní činnosti a rozpoznaní možných rizik ve sledované oblasti, jakož i možností jejich snižování či eliminace. V závěrečné části budou popsány základní funkce, cíle a postavení nákupu a úloha prodeje v podnikatelském subjektu.
Osnova
-Význam, funkce a klasifikace obchodu.- Tvorba maloobchodních cen, význam a použití slev, podstata platebního styku.-Současnétrendy v oblasti integrace a kooperace v obchodní činnosti a rozpoznaní možných rizik ve sledované oblasti.-Základní funkce, cíle a postavení nákupu a úloha prodeje v podnikatelském subjektu.
Literatura
VAŠKO, Josef. Obchodní nauka. Vyd. 1. V Praze: Česká zemědělská univerzita, 1997. 233 s. ISBN 80-213-0338-7. info
Garant
doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.
Vyučující
Mgr. Pavel Pecina, Ph.D.doc. RNDr. Petr Sládek, CSc.doc. JUDr. PhDr. Ivo Svoboda, Ph.D.